Znana marka odzieżowa z nową platformą i aplikacją mobilną
Kappahl, europejska marka odzieżowa, uruchomiła nową platformy e-commerce oraz aplikację mobilną. Nowa platforma oferuje bardziej intuicyjną nawigację, większą personalizację oraz szybsze i bardziej efektywne procesy zakupowe.
Nowa platforma e-commerce została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu bardziej intuicyjnej nawigacji i lepszych doświadczeń zakupowych.
– Technologie odgrywają kluczową rolę w strategii dostosowywania się do potrzeb naszych konsumentów. Dzięki zaawansowanemu systemowi zarządzania relacjami z klientami (CRM) możemy personalizować oferty oraz lepiej rozumieć preferencje naszych odbiorców, co pozwala nam na skuteczniejsze odpowiadanie na ich potrzeby. Kompleksowe i satysfakcjonujące doświadczenie klienta jest fundamentem naszej działalności – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, country manager w Kappahl Poland.
Nowa strona internetowa i aplikacja mobilna Kappahl mają zapewniać większą personalizację, lepszą ekspozycję produktów oraz posiadają nowy format wideo.
– Dzięki zaawansowanym technologiom analitycznym jesteśmy w stanie śledzić trendy rynkowe i dostosowywać naszą ofertę w czasie rzeczywistym. Nasza aplikacja mobilna oraz nowa strona internetowa oferują szereg funkcji, które sprawiają, że zakupy online są wygodne i przyjemne – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & E-com manager w Kappahl.
Wśród nowości na stronie znajdują się m.in. rekomendacje produktowe, inspirujące porady dotyczące stylizacji, przewodniki po rozmiarach oraz łatwy dostęp do historii zamówień.
Kappahl posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.
Dołącz do dyskusji: Znana marka odzieżowa z nową platformą i aplikacją mobilną