SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

340 tys. osób codziennego programu „Zakup w ciemno 2”, cykl podniósł wyniki TTV

Drugi sezon codziennego cyklu „Zakup w ciemno” oglądało średnio 340 tys. widzów. Produkcja podniosła średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Zakup w ciemno 2”; fot. TTV „Zakup w ciemno 2”; fot. TTV

Reality-show „Zakup w ciemno 2” na antenie TTV oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05, w okresie od 4 września do 9 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 340 tys. osób, co przełożyło się na 2,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,13 proc. w grupie 16-49 i 4,61 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 1 listopada. Przyciągnął uwagę 465 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że stacja TTV w czasie emisji premierowych odcinków „Zakupu w ciemno 2” zajęła ósme w rynku telewizyjnym w grupie 4+, piąte w grupie 16-49 i szóste w 20-54.

„Zakup w ciemno” około dwukrotnie podnosi średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 5 września do 10 listopada br. stacja TTV w paśmie poniedziałek-czwartek miedzy 20.05 a 21.05 miała SHR% na poziomie odpowiednio 1,09 proc., 2,01 proc. i 1,91 proc.).

W każdym odcinku cyklu „Zakup w ciemno” kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru.

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc.

Dołącz do dyskusji: 340 tys. osób codziennego programu „Zakup w ciemno 2”, cykl podniósł wyniki TTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl