Żabka Polska: ZenithOptimedia Group za OMD Optimum Media
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Żabka Polska. Poprzednio zajmował się tym OMD Optimum Media.
ZenithOptimedia Group będzie zajmować się dla Żabka Polska planowaniem i zakupem wszystkich mediów.
- Wybrany dom mediowy zapewni nam pełną, profesjonalną realizację planu mediowego przy zachowaniu optymalnego poziomu kosztów. Strategia zaproponowana przez ZenithOptimedia Group wpisuje się w kompleksowy plan marketingowy dla sieci Żabka - przekonuje Przemysław Kijewski, dyrektor departamentu strategii i marketingu w Żabka Polska.
Firma nie informuje, które inne domy mediowe - oprócz ZenithOptimedia Group i broniącego tego budżetu OMD Optimum Media - brały udział w przetargu ani na jak długo podpisano umowę z ZOG.
Dołącz do dyskusji: Żabka Polska: ZenithOptimedia Group za OMD Optimum Media