Świeżo malowane pisanki w wielkanocnej reklamie Żabki (wideo)
W wielkanocnej odsłonie kampanii reklamowej Żabki występuje klienci, który dopiero co pomalował pisanki w tym sklepie. Obsługą reklamową firmy zajmują się agencja PZL i dom mediowy Blue 449.
W spocie mężczyzna, który właśnie pomalował pisanki, prosi pracownicę Żabki o pomoc w zakupach. Promowane są produkty dostępne w niższych cenach do Wielkanocy.
Cykl reklam Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep” pokazujących zabawne perypetie z pracownikami i klientami tych sklepów jest prowadzony od prawie trzech lat. Według danych z KRS w 2017 roku firma na działania marketingowe wydała 41 mln zł.
Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję, internet oraz materiały BTL w tych sklepach. Za kreację reklam firmy odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Blue 449.
Dołącz do dyskusji: Świeżo malowane pisanki w wielkanocnej reklamie Żabki (wideo)