Z kont klientów Inteligo omyłkowo zniknęły pieniądze
Po tym jak w weekend zmieniany był system informatyczny Inteligo, wskutek błędu niektórym użytkownikom zniknęła z kont część pieniędzy, mimo że nie wykonywali w ostatnich dniach żadnych transakcji.
Z powodu zmiany systemu informatycznego Inteligo klienci tego banku przez kilka dni nie mogli logować się na swoje konta. Natomiast transakcje (głównie płatności kartą), które w tym czasie zrealizowali, zostały zaksięgowane w środę, kiedy ruszył odświeżony system. W efekcie wielu klientów dopiero wtedy mogło zauważyć, o ile uszczuplili w ostatnich dniach swoje konta.
Jednak środki zostały pobrane nie tylko z kont, których właściciele wykonali w ostatnich dniach płatności. Na facebookowym fanpage’u Inteligo pojawiło się sporo wpisów użytkowników, którzy twierdzą, że z ich kont zniknęła część pieniędzy. Wymieniane są różne kwoty - od 100 do nawet ponad 3 tys. zł. Na kontach pojawiły się transakcje, których klienci w rzeczywistości nie wykonali.
Karolina Tomczyk z biura prasowego PKO BP (właściciela Inteligo) przyznaje, że doszło do omyłkowego obciążenia kont klientów, ale zaznacza, że to jednostkowe przypadki. Użytkownicy, z których kont niesłusznie pobrano pieniądze, powinni jak najszybciej zgłosić to bankowi, a środki zostaną im zwrócone już w ciągu kilku godzin.
W czerwcu br. serwis Inteligo.pl odwiedziło 857 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: Z kont klientów Inteligo omyłkowo zniknęły pieniądze