SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z kont klientów Inteligo omyłkowo zniknęły pieniądze

Po tym jak w weekend zmieniany był system informatyczny Inteligo, wskutek błędu niektórym użytkownikom zniknęła z kont część pieniędzy, mimo że nie wykonywali w ostatnich dniach żadnych transakcji.

Z powodu zmiany systemu informatycznego Inteligo klienci tego banku przez kilka dni nie mogli logować się na swoje konta. Natomiast transakcje (głównie płatności kartą), które w tym czasie zrealizowali, zostały zaksięgowane w środę, kiedy ruszył odświeżony system. W efekcie wielu klientów dopiero wtedy mogło zauważyć, o ile uszczuplili w ostatnich dniach swoje konta.

Jednak środki zostały pobrane nie tylko z kont, których właściciele wykonali w ostatnich dniach płatności. Na facebookowym fanpage’u Inteligo pojawiło się sporo wpisów użytkowników, którzy twierdzą, że z ich kont zniknęła część pieniędzy. Wymieniane są różne kwoty - od 100 do nawet ponad 3 tys. zł. Na kontach pojawiły się transakcje, których klienci w rzeczywistości nie wykonali.

Karolina Tomczyk z biura prasowego PKO BP (właściciela Inteligo) przyznaje, że doszło do omyłkowego obciążenia kont klientów, ale zaznacza, że to jednostkowe przypadki. Użytkownicy, z których kont niesłusznie pobrano pieniądze, powinni jak najszybciej zgłosić to bankowi, a środki zostaną im zwrócone już w ciągu kilku godzin.

W czerwcu br. serwis Inteligo.pl odwiedziło 857 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).

Dołącz do dyskusji: Z kont klientów Inteligo omyłkowo zniknęły pieniądze

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ze co?
Bank mnie okrada z pieniedzy i mam im to zglosic? A dlaczego nie na policje? Czy jesli nie zglosze to te pieniazki przepadna? Pewnie tak, wedle jakiegos tam regulaminu z punktu pisanego drobnym maczkiem, ktory brzmi "O srodki ktore zniknely z konta mozna wnosic reklamacje tylko w ciagu 10 dni od zaistnienia sytuacji. Po przekroczeniu tego czasu srodki zostaja uznane jako wlasnosc banku". Ten kraj jest chory!!!
odpowiedź
User
maciej
Ja już zgłosiłem reklamację. Pani z obsługi na infolinii zapewnia ze zwróca brakujace pieniądze więc nie ma co się martwić.
odpowiedź
User
ona
zdarza się pewnie w każdym banku, ale wolę takie w których się to nie zdarza czyli takich jak mój getin ;) jestem bardzo zadowolona z konta u nich.
odpowiedź