X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie
W serwisie Pornhub rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego x-kom. Marka pod hasłem "Stop dyskryminacji leworęcznych" promuje myszki komputerowe, stworzone dla leworęcznych użytkowników.
- Przed startem kampanii społecznej szukaliśmy miejsca, gdzie możemy spotkać sporo użytkowników leworęcznych. Badania i ankiety wskazały nam właśnie Pornhub. Nie boimy się tego serwisu. Po prostu chcemy trafić z naszą promocją do jak najszerszej grupy zainteresowanych - mówi Jakub Biel, PR & communication manager w firmie x-kom
Akcja obejmuje banery reklamowe na stronach Pornhubu w sześciu rozmiarach. Będą emitowane do końca października.
Reklamy będą wyświetlane na komputerach stacjonarnych. Tagi wybrane przez sklep to: geek, gamer, firtnite, the witcher i inne powiązane z grami oraz komputerami.
Według badań Gemiusa, największe zainteresowanie stronami erotycznymi w Polsce wykazują osoby w wieku 25-34 oraz 35-44 lata. W większości są to mężczyźni (7,2 mln użytkowników), natomiast kobiet jest mniej o prawie połowę (3,8 mln). Pornhub znajduje się w czołówce najpopularniejszych portali erotycznych w Polsce, w grudniu 2017 r. miał 3,2 mln użytkowników, którzy wygenerowali 160 mln odsłon i poświęcili średnio 49 min. na pojedynczą wizytę.
Dołącz do dyskusji: X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie