„Wyrywaj nagrody” w kampanii kosmetyków Playboy
W sieciach handlowych trwają konkursy pod hasłem „Wyrywaj nagrody” promujące nowe linie zapachowe kosmetyków Playboy (Coty Polska). Akcję i wspierające ją reklamy przygotowała i realizuje agencja Unlimited.
Kampania „Wyrywaj nagrody” promuje dwie nowe linie zapachowe Playboya: Play it Rock (dla kobiet) i London (dla mężczyzn). Hasło akcji opiera się na przeniesieniu znaczenia wyrywania z kontekstu relacji damsko-męskich na poziom konkursu, w którym należy zaproponować - SMS-owo lub na stronie wyrywajnagrody.pl - najlepszy tekst na podryw. Do wygrania co tydzień są iPady2, iPody Touch, słuchawki Coloud i zestawy kosmetyków Playboy.
Oprócz konkursu ogólnopolskiego w ramach kampanii są prowadzone mniejsze konkursy w poszczególnych sieciach handlowych takich jak Tesco, Carrefour i Rossmann. Wspierają to reklamy: materiały POS (m.in. plakaty, foldery sprzedażowe, standy, dividery, lamy, shelflinery), animacje, eventy i SMS-y.
Cała kampania - rozpoczęta w drugiej połowie sierpnia, a zaplanowana do połowy października - jest skierowana do osób w wieku 16-25 lat, mieszkających w miastach i prowadzących towarzyski tryb życia. Przygotowaniem koncepcji akcji i jej wdrożeniem zajęła się agencja Unlimited.
Dołącz do dyskusji: „Wyrywaj nagrody” w kampanii kosmetyków Playboy