„Czasu z bliskimi wynająć się nie da” - wypożyczalnia aut Hertz Polska dodaje do oferty Mercedesa
Pod hasłem "Czasu z bliskimi wynająć się nie da" trwa akcja reklamowa Hertz Polska, firmy należącej do międzynarodowego koncernu zajmującego się wynajmem samochodów. Kampania promuje dostępność nowego Mercedesa klasy C. Działania przygotowała agencja Link Visuals.
Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy pod hasłem „Czasu z bliskimi wynająć się nie da, Mercedesa klasy C w Hertz Polska już tak”. Pokazuje on mężczyznę, który wraz z synem jadą na wycieczkę. Niespodziewany telefon od szefa pokrzyżowałby play, gdyby nie kreatywne podejście do problemu bohaterów. Po uporaniu się z zawodowymi obowiązkami, tata i syn ruszają w dalszą podróż.
Kampania realizowana jest na oficjalnym fanpage ’u Hertz Poland na Facebooku oraz na kanale YouTube.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji oraz za produkcję spotu odpowiada Link Visuals. Agencja odpowiada też za obsługę w social mediach Hertz Poland.
Reklamę wyreżyserował Stanisław Komar (Link Visuals), a autorem zdjęć jest Tadeusz Kieniewicz z agencji Dreamers Talents.
Dołącz do dyskusji: „Czasu z bliskimi wynająć się nie da” - wypożyczalnia aut Hertz Polska dodaje do oferty Mercedesa