„Wydarzenia” i piątkowe pasmo filmowe z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
Polsat Media przedstawiło ofertę na luty br. Najdroższe reklamy w Polsacie emitowane będą przy „Wydarzeniach” oraz w bloku przy emitowanych w piątkowe wieczory filmach.
Za 30-sek spot przy „Wydarzeniach” emitowanych od poniedziałku do piątku trzeba zapłacić do 60,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów i Vat, dla spotu 30-sek.). Na reklamę przy niedzielnym wydaniu tego serwisu trzeba wydać 54,9 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym kosztuje 55,9 tys. zł dla wydań niedzielnych i 55,5 tys. zł w dni powszednie.
Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 50,3 tys. zł i 53,4 tys. zł.
Zwykle do najdroższych reklam w Polsacie należały te pokazywanie w poniedziałkowym paśmie „Mega Hit”. W lutym kosztują maksymalnie 45,1 tys. zł. Droższe są reklamy w piątkowe wieczory przy emitowanych wtedy filmach. Ceny dochodzą do 58,9 tys. zł.
Na 51,1 tys. zł wyceniono reklamy przy programie „Nasz nowy dom” w niedzielne popołudnie (stacja pokazuje powtórki). Kilka godzin później emitowane jest pasmo kabaretowe - tutaj ceny nie przekraczają 48,2 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu „Pierwsza miłość” (emisja od poniedziałku do piątku o g.18) zapłacą maksymalnie 48,9 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie, po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na luty br.
#NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-grudzien-2019-tvp1-lider-sylwester-marzen ##
Dołącz do dyskusji: „Wydarzenia” i piątkowe pasmo filmowe z najwyższymi cenami reklam w Polsacie