WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki
Fundacja WWF Polska chce zatrudnić agencję, która opracuje analizę bieżącej wartości brandu WWF i wyceni tę wartość - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Wybrana przez fundację agencja zajmie się przeprowadzeniem analizy wartości marki WWF dla jej potencjalnych partnerów oraz wyceną wartości tej marki.
Przedstawi m.in. opis mocnych i słabych stron brandu, cech unikatowych marki, znaczenia dla otoczenia biznesowego, odniesienia do trendów, analizę wizerunku WWF w mediach, wpływu marki WWF na preferencje konsumenckie itp.
WWF oczekuje również przygotowania rekomendacji dotyczących wyceny wartości wizerunku marki WWF na potrzeby
współpracy licencyjnej lub komunikacyjnej z potencjalnymi partnerami fundacji.
Z wybraną firmą WWF Polska będzie współpracować do 31 marca br. Oferty można składać do 11 lutego.
WWF Polska jest wciąż w trakcie przetargu, w którym wybierze agencję do kampanii "Godzina dla ziemi".
Dołącz do dyskusji: WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki