SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wunderkamera i Kierunek Kreatywny pracują dla Ciarko Design

Właśnie ruszyła poprzedzona teaserem kampania Ciarko Design reklamująca nową kategorię produktową w portfolio producenta - flow-in, czyli płyty indukcyjne zintegrowane z okapem. Przygotowały ją wspólnie agencja Kierunek Kreatywny i Wunderkamera. 

Komunikację dla polskiego producenta okapów pod hasłem przewodnim “Bez sztuczek”, przygotowały wspólnie Wunderkamera (autorskie studio Ernesta Wińczyka i Koki Skowrońskiej) oraz agencja reklamowa Kierunek Kreatywny. 

W ramach współpracy Wunderkamera odpowiedzialna była za art direction, koncept wizualny, sesję zdjęciową oraz materiały video. Kierunek Kreatywny zajął się strategią komunikacji, big ideą kampanii, stworzeniem key visuala oraz copywritingiem treści do materiałów reklamowych.

Bohaterami kampanii są najnowsze produkty z portfolio marki: seria trzech płyt indukcyjnych zintegrowanych z okapami - Wizard 2.0, Wizard Slim oraz One. Ich unikalny design oraz sposób działania - dyskretnie ukryty w płycie okap zasysający parę “do dołu” - oferuje niezwykłe doświadczenia z ich użytkowania. Marka w kampanii obiecuje, że mimo abstrakcyjnego i nowoczesnego wyglądu oraz innowacyjnego sposobu działania produktów, wszystko odbywa się “bez sztuczek”.

Komunikacja jest realizowana w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram, reklamy display, e-commerce) oraz prasie skierowanej do miłośników architektury, sztuki i dizajnu.

Dołącz do dyskusji: Wunderkamera i Kierunek Kreatywny pracują dla Ciarko Design

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl