SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WP z cyklem wideo „In love with you” dla marki Citroën

Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Holding) przygotowała cykl krótkometrażowych filmów dla marki samochodów Citroën "In love with you". Wideo opowiadają o miłości z perspektywy trzech krajów: Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych.

 

Każdy z odcinków, którego premiera pierwszego będzie mieć miejsce w czwartek, 10 października o 13.00 m.in. na stronie głównej WP nawiązuje do narracji i scen ze znanych filmów.

Filmy wyreżyserowali: pochodzący z Włoch Marcello Sora, wychowany w USA Jakub Blank oraz Polak francuskiego pochodzenia Błażej Żuławski. W wideo zostanie pokazany m.in. pościg amerykańskich Grafitti oraz Thelma i Louise; opowieść o trudnościach w wyrażaniu emocji oraz włoską historię o ucieczce od społecznych konwenansów.

Za produkcję odpowiada WP brand studio we współpracy z Picture Form.

Poprzez cykl "In love with you" Citroën promuje model C5 Aircross, jednocześnie oddając hołd różnym stylom filmowym. Nazwa cyklu ma nawiązywać do hasła marki „Zainspirowani Tobą” oraz z zakresu storytellingu reklamowego, które są prowadzone pod adresem zainspirowanitoba.wp.pl.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Realizuje strategię komunikacji w oparciu o content marketing, reklamy natywne oraz działania z zakresu influencer marketingu.

W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 34,2 proc. do 335,51 mln zł i zysku EBITDA o 22,6 proc. do 89,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 27,73 do 22,84 mln zł. W segmencie internetowym zanotowała 325,88 mln zł przychodów (po wzroście o 34 proc. w skali roku) i 92,67 mln zł zysku EBITDA, natomiast Telewizja WP miała 9,63 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,08 mln zł straty EBITDA, wobec 6,92 mln zł wpływów i 4,46 mln zł straty rok wcześniej.

 

Dołącz do dyskusji: WP z cyklem wideo „In love with you” dla marki Citroën

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl