Wojciech Dworzyński dyrektorem działu mediów WebTalk
WebTalk, agencja oferująca rozwiązania full service digital, zatrudniła Wojciecha Dworzyńskiego na stanowisku digital media & performance director.
Wojciech Dworzyński zajmuje się koordynacją pracy działu mediów, co obejmuje zarówno: angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy, kompetencji wewnętrznych i nadzór nad zespołem; inicjowanie wewnętrznie procesów new-biznesowych; project management, jak i opiekę nad kluczowymi Klientami.
- Na rynku brakuje innowacji m.in. w Performance Marketingu, dlatego cieszę się, że jestem częścią wdrażania takowych, kreowania nowych rozwiązań w zakresie prowadzenia komunikacji i tworzenia kompleksowych działań performance i medialnych. W WebTalk umożliwiają to szerokie kompetencje kreatywne, jak i wieloletnie doświadczenie specjalistów - mówi Wojciech Dworzyński, Digital Media & Performance Director w WebTalk.
Wcześniej Dworzyński związany był z agencją Performics wchodzącą w skład Publicis Media Group, gdzie pełnił funkcję business integration managera.
- Dołączenie Wojtka to ogromna wartość dodana i naturalny krok w ciągłym rozwoju kompetencji naszej agencji. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć teamu, dlatego tym bardziej chcemy zagwarantować im rozwój umiejętności i nową perspektywę, a Klientom najświeższe rozwiązania performance. Wiem, że wieloletnie doświadczenie Wojtka wraz z jego zamiłowaniem do innowacji to idealne dopasowanie potrzeb i oczekiwań - dla zespołu, jak i dla niego samego - mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Dworzyński dyrektorem działu mediów WebTalk