„All Ways WIX” w międzynarodowej kampanii filtrów samochodowych WIX Filters
Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), firmy produkującej filtry samochodowe rozpoczęła swoją pierwszą kampanię marketingową. Działania przygotowane przez Communication Unlimited i SaleTube obejmują osiem krajów.
Strategia komunikacji oraz kreacja do kampanii zostały wybrane w efekcie przetargu wygranego przez agencję Communication Unlimited. Agencja przygotowała koncept „All Ways WIX” z grafiką opartą na motywie dróg połączonych z flagowym produktem. Communication Unlimited będzie obsługiwać WIX Filters w pełnym zakresie na wszystkich rynkach.
Obecna kampania zasięgiem obejmie osiem krajów: Wielką Brytanię, Ukrainę, Włochy, Portugalię, Hiszpanię, Francję, Holandię i Grecję. Jej grupą docelową są mechanicy.
Za część programmatic kampanii odpowiada agencja SalesTube (Group One). Celem tych działań jest nie tylko wygenerowanie jak największego zasięgu, ale również optymalizacja pod kątem dostarczania wartościowego ruchu.
Dołącz do dyskusji: „All Ways WIX” w międzynarodowej kampanii filtrów samochodowych WIX Filters