SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska testuje program publicystyczny „#dziejesienazywo” z Michałem Kobosko

Wirtualna Polska zaczęła testową emisję publicystycznego programu wideo „#dziejesienazywo” prowadzonego przez Michała Kobosko. To kolejny cykl wideo uruchomiony w ostatnim okresie przez portal.

Pierwszy odcinek „#dziejesienazywo” został wyemitowany na żywo w poniedziałek ok. godz. 8. Był wtedy mocno promowany na stronie głównej WP.pl, a następnie jego najciekawsze fragmenty umieszczono w serwisie WP.tv (w marcu br. uruchomionym w nowej wersji).

Program prowadzi Michał Kobosko, obecnie dyrektor polskiego biura think-tanku Atlantic Council i redaktor portalu Project Syndicate, a w przeszłości redaktor naczelny m.in. „Wprost”, „Newsweeka” i „Dziennika Gazety Prawnej”. W pierwszym odcinku rozmawiał o kwestiach bezpieczeństwa i polityki międzynarodowej z Jarosławem Sellinem, Arturem Dębskim i ppłk Krzysztofem Przepiórką.

- Cały czas szukamy różnych form produkcji i dystrybucji treści wideo. Poniedziałkowy program „#dziejesienazywo” był odcinkiem testowym. Próby będą trwały przez najbliższe tygodnie - poinformował Wirtualnemedia.pl Jacek Amsterdamski, dyrektor działu wideo w Grupie Wirtualna Polska.

Konkurencyjny Onet.pl przy okazji każdej rundy meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy (zazwyczaj w niedzielę wieczorem) pokazuje na żywo trwający ok. godziny magazyn ze skrótami spotkań i dyskusją ekspertów.

Z kolei Wirtualna Polska na początku br. uruchomiła nowe studio telewizyjne, w którym od lutego realizowanych jest m.in. sześć codziennych fleszy informacyjnych pod nazwami „#dziejesiew…” (przeczytaj więcej na ten temat), a od drugiej połowy marca, wspólnie ze Sport.tvp.pl, cotygodniowy program „Dwójka sędziowska” (więcej o nim).

W ostatnich tygodniach na Wirtualnej Polsce zadebiutowały również program sportowy „Pressing” Michała Kołodziejczyka oraz historyczny - „Tajemnice PRL” prof. Antoniego Dudka. - Pracujemy także nad kolejnymi formatami - zaznaczył Jacek Amsterdamski.

W styczniu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 15,91 mln użytkowników, 4,85 mld odsłon oraz 6 godzin i 45:11 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska testuje program publicystyczny „#dziejesienazywo” z Michałem Kobosko

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jagger
Ale próby :), ale format, wow, kto to wymyślił, dajcie mu premię. Wszystko niedobre, rozmowa o polityce jakich mnóstwo, i trzeba to testować, żeby wiedzieć że to będzie niewypał. Próbujcie dalej i w końcu coś wymyślcie
odpowiedź
User
Analityk
Niewypał potwierdzam. Kobosko ma jakiegoś kolegę we władzach wirtualnych, że mu chce fuchę załatwić? Niech Kobosko pisze pogłębiony teksty do WP za honoraria pozostałych dziennikarzy na śmieciówkach! Jeszcze kilka innych redakcji także weźmie za półdarmo.
odpowiedź
User
Ulka
ciekawe czy będzie jeszcze drugi odcinek, czy próba już została zakończona?
odpowiedź