Jak marki grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
W niedzielę 14 stycznia po raz 26 zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jak co roku, w akcję angażuje się wiele znanych marek i firm. Prezentujemy wybrane aktywacje brandów towarzyszące tegorocznemu finałowi WOŚP.
Play, jeden ze sponsorów głównych Orkiestry, przygotował szereg aktywności wspomagających WOŚP. Jedną z nich jest 24-godzinny stream z udziałem znanych twórców internetowych – Macieja Dąbrowskiego (aka. Człowiek Warga), Paulina Mikuła, Mieciu Mietczyński, Ajgor Ignacy, Łukasz Jakóbiak czy Martin Stankiewicz. Relacja wystartuje już 13 stycznia o 20:30 na stronie www.playdlawosp.pl. Im dłużej widzowie będą śledzili relację, tym więcej środków Play przekaże dla WOŚP.
Jak co roku na stronie Allegro, kolejnego sponsora głównego WOŚP, można wziąć udział w licytacjach przedmiotów przekazanych na rzecz Fundacji. W tym roku do wylicytowania są m.in. komplet wizytowy Agaty Dudy, suknia ślubna Agnieszki Radwańskiej, zaproszenie na obóz treningowy Anny Lewandowskiej, maszynopis „Róbmy swoje” Andrzeja Młynarskiego czy występ w roli komentatora w programie „Szkło kontaktowe”. Pełna lista aukcji na stronie http://aukcje.wosp.org.pl/
Obsługę finansową zbiórki zapewnia mBank. W tym roku bank przygotował specjalną promocję – za każde założenie konta i wpłatę z niego na rzecz WOŚP, mBank podwoi wpłaconą sumę na konto Fundacji. Bank podwoi także każdy przelew na WOŚP z poziomu aplikacji mobilnej.
#mobilność | Wystarczy kliknąć w serduszko w naszej aplikacji mobilnej na Androida, aby szybko dokonać przelewu na konto @fundacjawosp. Podwoimy pierwszy przelew o wartości 10, 20, 50, 100 zł. W ramach tej akcji przekażemy nawet 1 mln zł! https://t.co/c8syas3JnY #mBank #WOŚP2018 pic.twitter.com/dg3yHLtmxJ
— mBank (@mBankpl) 3 stycznia 2018
MasterCard już po raz piąty organizuje akcję na Twitterze #MastercardGrazWOSP - firma przekaże 5 zł na Orkiestrę za wpis każdego, unikalnego użytkownika z tym hashtagiem w dniu finału. W ubiegłym roku udało się zebrać 650 tys. złotych.
Po raz dziewiąty sieć sklepów Lidl organizuje zbiórkę na rzecz Fundacji. W każdym sklepie sieci można wrzucać datki do specjalnych skarbon, a zebrane środki zostaną przeznaczone dla WOŚP.
W ramach współpracy firmy Dawtona z WOŚP, po raz pierwszy na sklepowych półkach pojawiły się soki pomidorowe w specjalnych finałowych opakowaniach. Na etykiecie, oprócz okolicznościowych grafik związanych z 26. Finałem WOŚP znajdzie się również informacja dla diabetyków, przygotowana w ramach akcji „Policz się z cukrzycą”, w której udział biorą czołowi polscy producenci żywności. Produkt jest dostępny w sprzedaży w całej Polsce do końca wyczerpania zapasów. Dawtona będzie również głównym sponsorem Biegu „Policz się z cukrzycą i ucz się pierwszej pomocy” w ramach którego, uczestnicy przebiegną 5 km ulicami centrum Warszawy, a za pieniądze uzyskane z pakietów startowych zostaną zakupione pompy insulinowe dla kobiet ciężarnych z cukrzycą oraz materiały do nauki pierwszej pomocy.
Świąteczna ciężarówka marki Coca-Cola stanie przed Pałacem Kultury i Nauki, 13 i 14 stycznia.
Coca-Cola gra z @fundacjawosp - zapraszamy na 26. Finał WOŚP w Warszawie na plac pod PKiN! W sobotę od 12:00 i w niedzielę od 09:00 do 21:00 czekać na Was będzie świąteczna ciężarówka Coca-Cola! #TasteTheFeeling #cocacolapolska #wosp pic.twitter.com/mftV0MiZzo
— Coca-Cola Polska (@cocacolapolska) 13 stycznia 2018
Multikino Polska przygotowało specjalny seans z przyjaciółmi, który mona wylicytować w ramach wsparcia WOŚP.
Serwis ZnanyLekarz.pl otworzy w dniu finału Orkiestry specjalną bezpłatną przychodnię, w której porad będą udzielać lekarze specjaliści. Będzie można również wykonać badania m.in. spirometryczne, oznaczenie poziomu cukru, badanie w kierunku wad postawy u dzieci, ale także badanie okulistyczne, porady dietetyczne czy badanie piersi.
Fundacja Klubu Szefów Kuchni (FKSK) oraz Makro Polska przygotują dla uczestników Finału 4500 litrów zupy pomidorowej z warzywami i wołowiną. Potrawy będzie można skosztować pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Przy okazji zostaną zebrane pieniądze dla WOŚP. Oprócz tego pod PKiN stanie restauracja pop-up.
Jak jeszcze można wesprzeć zbiórkę WOŚP?
- poprzez zakup gadżetów na siemashop.pl
- poprzez założenie wirtualnej skarbonki (w serwisie siepomaga.pl, Zrzutka.pl lub na Facebooku), do której można zbierać datki wraz ze swoimi znajomymi, społeczności
- przez tradycyjne przelewy lub datki do puszek
Podczas tegorocznego finału, Fundacja WOŚP pozyskiwać będzie środki na zakup sprzętu ratującego zdrowie i życie dzieci na oddziałach noworodkowych w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Jak marki grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
przynajmniej wiesz jakie marki i firmy omijać : ) Dzięki wm ; )