„Wiadomości Handlowe” płatnym dwumiesięcznikiem, nakład spadł do 10 tysięcy egzemplarzy
„Wiadomości Handlowe" (Wydawnictwo Gospodarcze) przestają ukazywać się jako miesięcznik i będą wychodziły w cyklu dwumiesięcznym - informuje redakcja periodyku. Magazyn nie będzie też już bezpłatny - kosztuje 19,90 zł.
Zmiana jest podyktowana jest z jednej strony wzrastającymi kosztami papieru, druku i dystrybucji, z drugiej – przekształceniami, jakie dotykają rynek handlu FMCG. Pismo było dotąd miesięcznikiem (ukazywało się 10 - 11 numerów w roku) dedykowanym sektorowi MŚP, w tym głównie niezależnym detalistom. Jednak od bieżącego numeru jest pismo zmienia charakter i jest magazynem biznesowym, skierowanym do profesjonalistów branży retail i FMCG: menedżerów wysokiego i średniego szczebla.
Zarówno w elektronicznej, jak i papierowej wersji magazyn ukazywać się będzie co dwa miesiące - informuje redakcja. Spada też nakład: z 70 tys. egzemplarzy do 10 tys. Kluczowi odbiorcy nadal będą otrzymywali pismo za darmo, pozostali klienci będą musieli za nie zapłacić 19,90 zł.
Z założenia "Wiadomości Handlowe" mają być teraz bliżej przedsiębiorców i menedżerów, reprezentujących nie tylko duże korporacje, ale także właścicieli małych i średniej wielkości sieci detalicznych, lokalnych producentów, dostawców technologii i usług czy start-upów. Redakcja zapewnia, że chce pokazywać sukcesy przedsiębiorców, ich pomysły na biznes i wizje rozwoju na przyszłość.
Dołącz do dyskusji: „Wiadomości Handlowe” płatnym dwumiesięcznikiem, nakład spadł do 10 tysięcy egzemplarzy