Pięć agencji w przetargu reklamowym Wawelu
Firma Wawel, producent słodyczy pracuje nad nową strategią marki. Firma zaprosiła do organizowanego w związku z tym przetargu pięć agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Biuro prasowe Wawelu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazało, że firma jest obecnie w trakcie prac nad wypracowaniem nowej strategii marki. Najbliższym etapem tych działań ma być stworzenie platformy komunikacyjnej, która uwzględni obecny oraz przyszły, docelowy charakter naszej komunikacji.
Zadaniem agencji zaproszonych do przetargu jest opracowanie koncepcji kreatywnej dla kampanii reklamowej marki Wawel w telewizji i digitalu – m.in. stworzenie koncepcji i scenariusza spotu oraz KV kampanii.
Do udziału w przetargu zaproszono 5 agencji. Wawel nie podaje jednak ich nazw. Zapowiada, że zwycięską agencję wybierze przed końcem wakacji.
Wawel współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi. Ostatnio do kampanii marki Fresh&Fruity wybrano agencję Grupa Trzy. Rozpoczętą na początku lipca kampanię marki Tofflairs realizowały natomiast agencje Creativa, Fortuna PS i Trzask.
Za obsługę mediową odpowiada z kolei agencja FullSix Media (Havas Media Group), która w maju br. przejęła budżet Wawelu od Mets.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji w przetargu reklamowym Wawelu
Tajemnica!
Cicho Sza!