Wavemaker przejmuje od Havas Media obsługę perfumerii Douglas
Sieć perfumerii Douglas rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową i działania w mediach społecznościowych. Zwyciężyły odpowiednio agencje Wavemaker i VMLY&R. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z Havas Media.
Wavemaker wygrał przetarg na obsługę mediową sieci perfumerii Douglas. Agencja przejmuje obsługę klienta w zakresie planowania i zakupu mediów, a jej dział WM Content zadba o działania influencer-marketingowe.
Za obsługę mediów społecznościowych (kreacja i moderacja) odpowiadać będzie VMLY&R, czyli agencja, z którą Wavemaker stworzył wspólny zespół mediowo-kreatywny na potrzeby konkursu oraz obsługi marketera.
W kilkumiesięcznym przetargu Douglas przekrojowo sprawdzał oferty zaproszonych firm. Ich nazw firma nie ujawnia.
O wyborze Wavemaker i VMLY&R przesądziły m.in. przesadziły m.in innowacyjność w planowaniu mediów digital. - Kluczowe znaczenie miał dla na wybór partnera i zespołu ekspertów myślących tak, jak my o roli mediów w kontekście omnichannelowej komunikacji marki-lidera jaką jest dziś Douglas, wychwytujących najnowsze trendy w mediach digital, a jednocześnie utrzymujących najwyższe standardy estetyczne kreacji tak istotne w naszej branży - mówi Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu Douglas Polska.
Dotychczas obsługą mediową Douglasa zajmował się Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Wavemaker przejmuje od Havas Media obsługę perfumerii Douglas