Wavemaker realizuje dla L’Oréal multibrandową kampanię ”Odkryj #SkinStreaming”
Rusza kampania digitalowa L’Oréal Polska, koncentrująca się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. Skin Streamingu. Media na jej potrzeby planuje i kupuje Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja POV, za obszar influencerski agencja 2koma7.
- Trend Skin Streaming bazuje na prostocie pielęgnacji, ograniczaniu liczby używanych produktów wyłącznie do niezbędnych i stawianiu na jakość, a nie ilość oraz „wsłuchiwaniu się” w potrzeby naszej skóry. Wraz z L’oréal chcemy być pionierem w kreowaniu trendów, a także edukować konsumentów i nawigować ich w dostępie do zdrowiej skóry – o tym właśnie jest ta kampania - wyjaśnia Izabela Szpila, digital communication manager w agencji Wavemaker Poland.
W kampanii zaprezentowane zostaną 3 marki z portfolio L’Oréal: CeraVe, La Roche-Posay oraz Vichy. Hasła przewodnie akcji to: „Odkryj #SkinStreaming: Nowy trend w pielęgnacji skóry rekomendowany przez dermatologów” oraz „Świadoma pielęgnacja w 4 prostych krokach”.
Na TikToku i YouTube zaplanowano szeroko zakrojone działania z influencerami, natomiast na Mecie zastosowany zostanie miks kreacji brandowych i branded content przygotowanym przez infleuncerów. Wśród influencerów zaangażowanych w kampanię znajdują się m.in.: Lila Grochowska, Martyna Grzenkowicz Peachee, Sylwia Butor, Lili Antoniak, Andziaks, HiHania i Anna Maria Sieklucka.
W ramach nowości zostanie wykorzystany Pinterest, który na polskim rynku nie został jeszcze wysycony przez marki dermokosmetyczne – w kampanii będzie pełnił rolę platformy inspiracyjnej, z pomysłami dla grupy docelowej na nowe podejście do pielęgnacji. Kolejnym niestandardowym rozwiązaniem, które posłuży do szerzenia świadomości o Skin Stremingu są interaktywne banery, czyli banery ze znacznikami pozwalające na zwiększenie interakcji z odbiorcami. Najeżdżając na znaczniki, użytkownik może zapoznać się z dodatkowymi informacjami na temat produktu, takimi jak jego benefity czy cena.
Mediaplan uzupełniają portale kobiece, takie jak: Ofeminin, Poradnik Zdrowie, Glamour, Elle, Vogue (na nich zaplanowano konkursy, artykuły sponsorowane itp.). Całości dopełniają niestandardowe aktywności w obszarze ecommerce, do których wykorzystana zostanie sieć influencerska MetaPic.
Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja POV, za obszar influencerski 2koma7.
Dołącz do dyskusji: Wavemaker realizuje dla L’Oréal multibrandową kampanię ”Odkryj #SkinStreaming”