Warzywa zdrowe jak ryby w reklamach Lisnera
Pod hasłem "Zdrów jak ryba" rozpoczyna się prasowo-outdoorowa akcja reklamowa marki Lisner. Kreacja kampanii humorystycznie łączy dwie grupy produktów oferowane przez ta firmę: ryby i warzywa.
Prasowe i outdoorowe reklamy firmy Lisner przedstawiają kolorowe warzywa układające się w zabawne kształty ryb. Całość uzupełnia hasło przewodnie akcji: "Zdrów jak ryba" oraz slogany zróżnicowane dla poszczególnych wersji kreacji. - Nawet w krótkotrwałym zetknięciu te optymistyczne rybno-warzywne motywy przyciągają uwagę, komunikując odświeżony wizerunek firmy - uzasadnia Albert Wosiek, art director w agencji reklamowej GPD, która przygotowała kampanię.
Głównym zadaniem przekazu reklamowego jest skojarzenie marki Lisner ze zdrową dietą oraz poinformowanie o szerokim zakresie produktów rybno-warzywnych oferowanych przez tą firmę. Kampania obejmująca prasę i billboardy outdoorowe rozpoczyna się na początku października.
Dołącz do dyskusji: Warzywa zdrowe jak ryby w reklamach Lisnera