"Każdemu może się zdarzyć…" znów w reklamach Warty
Ubezpieczyciel Warta rusza z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się …”. Emitowane w telewizji i internecie spoty będą promować oferowane przez firmę polisy komunikacyjne, majątkowe i życiowe.
Proste i przejrzyste produkty oferowane w atrakcyjnych cenach to jedne z kluczowych aspektów, na jakie zwraca uwagę klient, kupując ubezpieczenie. Na tym insightcie oparta była także kampania reklamowa Warty „Każdemu może się zdarzyć”. W związku z jej pozytywnym odbiorem wśród grupy docelowej, firma zdecydowała się na kontynuację kampanii, twórczo rozwijając ideę.
W nowej odsłonie spotów wykorzystywane są prawdziwe, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia, przypominające klientom o wadze przypadku i potrzebie ochrony dla siebie i bliskich.
- Półtora roku temu wystartowaliśmy z kampanią reklamową „Każdemu może się …”. Koncepcja ta okazała się niezwykle pojemna i twórcza, co pozwoliło nam ją kreatywnie rozwijać i skutecznie kontynuować w nowej kampanii. Nowe podejście oparliśmy na wykorzystaniu autentycznych i ludzkich sytuacji, w lekki i intrygujący sposób prezentujących zdarzenia, jakie mogą nam się przytrafić w najmniej spodziewanym momencie. To właśnie takie przykłady mają podkreślać potrzebę ubezpieczenia się. Nowe spoty robią to w sposób zabawny ale nadal nawiązujący do oferowanej przez naszą firmę kategorii produktowej, jednocześnie pozwalający nam dotrzeć do młodszej grupy klientów - mówi Bogusława Potacka, dyrektor departamentu marketingu i PR w Warcie.
Warta wraca z kampanią "Każdemu może się…"
Kampania składa się ze spotów 30-, 15-, 10- i 6-sekundowych, które będę prezentowane w różnych kanałach i formatach dotarcia zarówno w internecie jak i telewizji.
W ramach rozstrzygniętego wieloetapowego przetargu za strategię kampanii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja oS3.
Dołącz do dyskusji: "Każdemu może się zdarzyć…" znów w reklamach Warty