Wakacyjna kampania prasowa No-Spa
Nowa prasowa kampania reklamowa No-Spy przedłuży kampanię telewizyjną leku. Jednocześnie jej celem jest odświeżenie marki oraz zaprezentowanie czytelniczkom nowego opakowania.
Projekty zarówno lay-outów reklamy prasowej jak i zmienionego opakowania No-Spy przygotował polski oddziału agencji reklamowej Publicis.
Kampania rozpocznie się w połowie lipca i potrwa do końca sierpnia 2007 roku. Kampania leku No-Spa na łamach prasy składa się z trzech lay-outów. Przez okres letni w prasie kobiecej będą ukazywały się dwa lay-outy, skierowane do młodszego pokolenia kobiet, stąd ich bohaterką jest młoda atrakcyjna dziewczyna. Na tle czarno-białej fotografii kobiety, wyróżniają się dwa barwne elementy: nowe opakowanie No-Spy w odcieniu delikatnego różu oraz intensywny czerwony "celownik" zaznaczający obszar brzucha kobiety. Przekazy reklamowe oparto na dwóch hasłach: "Nie znamy się na bólu głowy ..." i "Nie mamy pojęcia o bólu zęba ...".
Celem kampanii jest budowanie i wzmacnianie wizerunku No-Spa jako skutecznego i unikalnego środka na bóle brzucha, powodowanego zarówno menstruacją jak i problemami przewodu pokarmowego, wzdęciami. Jesteśmy przekonani, że nowe opakowanie No-Spy wzbudzi zainteresowanie, a sam lek zaufanie także grona młodych kobiet, które do tej pory nie znały marki, a dokonują pierwszych w życiu wyborów szeroko dostępnych leków przeciwbólowych - powiedziała Monika Katana, Account Director Publicis.
Od połowy lipca przykłady lay-outów można będzie zobaczyć w wybranych tytułach prasowych - miesięcznikach, dwutygodnikach i tygodnikach kobiecych.
Media zaplanował ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjna kampania prasowa No-Spa