W TVP najwięcej kosztuje spot przy mistrzostwach Europy siatkarzy
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na sierpień br. Najwyżej wyceniono spoty przy transmisji z Mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn. Pod koniec miesiąca do ramówki publicznego nadawcy wracają też premierowe odcinki popularnych seriali.
65,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., netto, bez rabatu) trzeba zapłacić za reklamę przy transmisji z meczu rozgrywanego w ramach Mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn, który będzie można oglądać w TVP1 31 sierpnia br.
Na 49,9 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy "Wiadomościach" w dni powszednie. Stawka dla emisji przy wydaniu niedzielnym wynosi z kolei 35,7 tys. zł.
Za spot przy prognozie pogody marketerzy zapłacą 44,8 tys. zł w dni robocze i 44,6 tys. zł w niedzielne wieczory, zaś przy serwisie sportowym - 36,5 tys. zł od poniedziałku do piątku oraz 27,2 tys. zł w niedziele.
1 sierpnia br. TVP1 pokaże koncert "Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki" - spot przy nim kosztuje 31 tys. zł.
Reklamę przy serialu "Ojciec Mateusz" wyceniono na 24,5 tys. zł, przy "Komisarzu Alexie" - na 20,1 tys. zł, a przy "Sprawie dla reportera" - na 21,4 tys. zł.
28 sierpnia br. TVP2 rusza z jesienną ramówką, w której wracają premierowe odcinki popularnych na tej antenie seriali. I tak spot przy serialu "M jak miłość" kosztuje 54,1 tys. zł, przy "Barwach szczęścia" - 38,2 tys. zł, przy "Na sygnale" - 28 tys. zł, a przy "Na dobre i na złe" - 37,7 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na sierpień br.
Dołącz do dyskusji: W TVP najwięcej kosztuje spot przy mistrzostwach Europy siatkarzy