SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W TVP ceny reklam niższe niż rok temu, najdrożej przy „M jak miłość” i przy „Wiadomościach”

W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na luty br. zdecydowana większość cen reklam, zwłaszcza w TVP1. jest nawet kilkanaście procent niższa niż w lutym ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy serialu „M jak miłość” i niedzielnych wydaniach „Wiadomości” oraz „Sportu”.

Najwyższą cenę w ofercie reklamowej TVP na luty br. mają spoty przy serialu „M jak miłość” w TVP2. Za 30-sek reklamę trzeba zapłacić nawet 50 tys. zł netto (bez rabatów). To jednak 4,5 tys. zł mniej niż w lutym 2016 roku.

Przy pozostałych serialach telewizyjnej Dwójki ceny są sporo niższe. Na reklamę przy „Barwach szczęścia” marketerzy wydadzą 39,9 tys. zł (w ub.r. 39,4 tys. zł). Do 36,2 tys. zł kosztuje z kolei emisja spotu przy „Na dobre i na złe” (przed rokiem 35,7 tys. zł). Z kolei za reklamę przy serialu „Na sygnale” trzeba zapłacić 30,3 tys. zł. Niewiele mniej, bo 30,2 tys. zł kosztuje natomiast reklama przy „Magazynie Expressu Reporterów” (wobec 34,8 tys. zł w ub.r.).

W TVP1 tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za obecność reklamową przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” - cena dochodzi do 36,7 tys. zł (przed rokiem 46 tys. zł). Taniej jest w dni powszednie - cena reklamy przy tym serwisie informacyjnym wynosi maksymalnie 13,2 tys. zł (w lutym ub.r. -  do 18,2 tys. zł).

Nieznacznie mniej kosztują spoty przy serwisie sportowym: do 34,1 tys. zł w niedziele (w ub.r. 43,8 tys. zł) i 26,3 tys. zł od poniedziałku do piątku ( w ub.r. 38,4 tys. zł). Na emisję reklamy przy prognozie pogody reklamodawcy wydadzą 21 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 30,6 tys. zł) i 31,5 tys. zł w niedzielny wieczór (38,2 tys. zł w ub.r.).

Cena spotu przy „Sprawie dla reportera” spadła z 24,2 tys. zł w lutym ub.r. do 22,6 tys. zł w lutym br. Reklama przy serialu „Ojciec Mateusz” staniała z 24,6 do 24,4 tys. zł, a przy „Blondynce” - z 31 do 25,6 tys. zł.

W lutym TVP1 będzie transmitować skoki narciarskie. Najwięcej kosztuje reklama przy mistrzostwach świata w Lahti - nawet 33 tys. zł. Z kolei 16 i 23 lutego Jedynka będzie relacjonować mecze Legii Warszawa z Ajaxem Amsterdam w ramach Ligi Europy. Reklamy przy tych transmisjach kosztuję od 24,1 do 34,2  tys. zł. W przerwie meczu 23 lutego zostaną wyemitowane „Wiadomości”. TVP1 przy tych spotkaniach będzie sprzedawać reklamy w blokach przed „Studiem Sport”, przed pierwszą i drugą połową oraz po „Studiu Sport”.

11 lutego telewizyjna Jedynka będzie emitować eliminacje krajowe do tegorocznego konkursu Eurowizja - zainteresowani obecnością reklamy firmy będą musiały zapłacić 21 tys. zł za 30-sek. spot.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze spośród dużych nadawców telewizyjnych podało ceny reklam na luty. Sprzedaż czasu antenowego rozliczanego według cennika rozpoczyna się dziś w środę i potrwa do 24 stycznia. Zamówienia na pakiety KZP przyjmowane będą do czwartku 19 stycznia.

Dołącz do dyskusji: W TVP ceny reklam niższe niż rok temu, najdrożej przy „M jak miłość” i przy „Wiadomościach”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Nikt tego szamba nie ogląda to i trzeba ceny obniżyć. Ale jak to powiedział Prezes do Mariusza "telewizja nie jest po to aby ją ludzie oglądali ale żeby płacili abonament".
0 0
odpowiedź
User
reX
Wiadomości to polityczna agitka partii rządzącej..............
0 0
odpowiedź
User
TW Andrzej
Autorka Puczu, Ewa Świecińska twierdzi, że urodziła sie w 1970. :D Tak jest w Wikipedii. Chodzi o to, że kapowała do SB na studiach, jako TW Andrzej i teraz dorabia legendę, że to inna Świecińska. A tu zdjęcie z NK, gdzie czwarta od lewej w górnym rzędzie świętuje z kolegami z liceum z lat 1976-80. http://nk.pl/szkola/59884/klasa/183/galeria/17)

0 0
odpowiedź