W I półroczu 2014 r. spadła sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” liderem
W pierwszych sześciu miesiącach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC World”.
Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2014 roku wyniosła 76 933 egz., czyli o 7,11 proc. mniej niż w I półroczu 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 62 525 egz., po spadku o 10,45 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 3,98 proc. i ostatecznie wyniósł 30 659 egz.
Najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 43,93 proc. i wyniosła 12 432 egz.
ZKDP | I półrocze | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
CD Action | 127 070 | 76 933 | 76 933 | 129 921 | 82 855 | 82 819 |
PC Format | 122 656 | 62 525 | 62 525 | 128 298 | 69 822 | 69 822 |
Komputer Świat | 50 484 | 30 659 | 30 659 | 61 449 | 31 953 | 31 931 |
Chip | 20 233 | 14 821 | 14 821 | 27 667 | 18 563 | 18 563 |
PC World | 22 842 | 12 432 | 12 432 | 38 833 | 22 172 | 22 172 |
1 2
Dołącz do dyskusji: W I półroczu 2014 r. spadła sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” liderem