Wystartował „Vogue Scandinavia”
Na rynkach Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii i Islandii 8 sierpnia pojawiło się anglojęzyczne wydanie „Vogue Scandinavia” (Condé Nast) w wersji cyfrowej i drukowanej. Jego redaktorką naczelną została Martina Bonnier.
Skandynawskie wydanie pisma ma stawiać na ekologię, feminizm i inkluzywność. To 28. wydanie „Vogue” na świecie.
Na okładce pierwszego numeru tytułu pojawiła się aktywistka Greta Thunberg.
Redakcja edycji znajduje się w Sztokholmie. Papierowe wydanie ma ukazywać się co dwa miesiące. Cena egzemplarza w sklepie internetowym to 23,99 dol.
Jak dowiedział się niedawno portal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo Visteria odnowiło licencję na wydawanie „Vogue Polska” na kolejnych pięć lat. Zapowiadany jest powrót do cyklu dwunastu wydań w roku. Tytuł nie jest zarejestrowany w PBC. Polska edycja na rynku pojawiła się w 2018 roku.
Wiosną redaktorką naczelną magazynu dla młodych kobiet „Teen Vogue” została Danielle Kwateng, po tym jak za homofobiczne i rasistowskie wpisy zwolniono Alexi McCammond.
Dołącz do dyskusji: Wystartował „Vogue Scandinavia”