SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje

Viva Polska była w sierpniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych, ale zanotowała spadek udziału w rynku. Do góry poszła natomiast widownia VH 1 Polska.

W zeszłym miesiącu Viva miała wśród ogółu widzów 0,82 proc. udziału, o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął kanał 4fun.tv, który zanotował jeszcze większy spadek (o 20,9 proc.) do 0,24 proc. Nieduży wzrost w tej grupie zanotował kanał VH 1 Polska, który od niedawna poza muzyką nadaje seriale komediowe – jego udział wzrósł o 2,3 proc. do 0,18 proc.

 

wszyscy 4+
sierpień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 44 069 0,883 42 055 0,818
4FunTv 15 046 0,301 12 253 0,238
VH1 Polska 8 580 0,172 9 074 0,176
Eska TV - - 7 522 0,146
Rebel.tv - - 306 0,006


Z kolei wśród widzów między 13. a 29. rokiem życia udział Viva Polska wyniósł 2,67 proc.
(+1,5 proc.), a 4fun.tv – 0,7 proc. (- 9,2 proc.). W tej grupie trzecie miejsce zajęła Eska TV z udziałem wynoszącym 0,59 proc. Udało jej się wyprzedzić kanał VH 1 Polska, lidera wzrostu w 13-29, którego udział wzrósł o 49,5 proc. do 0,5 proc. 

wszyscy 13-29
sierpień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 21 143 2,630 21 920 2,669
4FunTv 6 225 0,774 5 770 0,703
Eska TV - - 4 845 0,590
VH1 Polska 2 625 0,327 4 019 0,489
Rebel.tv - - 161 0,020


Młodzieżowy kanał MTV Polska wśród ogółu widzów zanotował 0,39 proc. udziału, zaś w grupie docelowej - 1,31 proc.  – w obu przypadkach stacja zanotowała wzrost. 

sierpień 2009 2010
wszyscy 4+
MTV Polska 16 327 0,327 20 002 0,389
wszyscy 13-29
MTV Polska 16 327 0,327 20 002 0,389


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktoś
Jak kanał VH1 Polska ma być zastąpiony Comedy Central Family to od razu skok widowni. Zawsze doceniamy to, co się kończy...
20 12
odpowiedź
User
aha
shit, goni shit, cóż ... gdzies trzeba te gumy do rzucia, cole i trampki reklamować...
20 12
odpowiedź
User
emarti
Czekamy na koniec VH-1 Polska i zastapienie go VH-1 Europe.
20 12
odpowiedź