Vistula Retail Group w gronie klientów Hill+Knowlton Strategies
Agencja Hill+Knowlton Strategies wygrała przetarg na obsługę public relations Vistula Retail Group, właściciela odzieżowych marek Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler oraz jubilerskiej marki W. Kruk.
Agencja została wyłoniona w przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają.
Jej zadaniem jest doradztwo strategiczne dla marki korporacyjnej VRG i kompleksowa obsługa media relations spółki w roli zewnętrznego biura prasowego.
H+K będzie odpowiadać całościowo za obszar komunikacji korporacyjnej VRG, z naciskiem na relacje z mediami finansowymi i biznesowymi. Do obowiązków agencji należy też doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji spółki, tworzenie materiałów prasowych, komunikacja ekspercka i pełnienie roli pierwszego kontaktu dla mediów w sprawach dotyczących działalności Grupy VRG.
Pracę zespołu H+K odpowiedzialnego za obsługę VRG koordynuje Magdalena Załubska-Król, senior advisor i financial services lead H+K. Za relacje z mediami odpowiada Anna Grońska, senior account executive.
Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Vistula Retail Group w gronie klientów Hill+Knowlton Strategies