SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Virgin Mobile Polska: ponad 100 tys. klientów po ośmiu miesiącach działalności

Virgin Mobile ma ponad 100 tys. klientów po ośmiu miesiącach działalności, poinformował dyrektor zarządzający spółki Tomasz Gniewek.

„To już całkiem ciekawa liczba. Cieszymy się, że udało nam się przekonać tylu klientów do przejrzystej oferty mimo coraz bardziej konkurencyjnego rynku ofert na kartę" - powiedział Gniewek podczas konferencji prasowej.

W rozmowie z ISBnews dodał, że plany obejmują dalsze zwiększenie dynamiki liczby klientów. „Widzimy co się dzieje na rynku, ale działamy w segmencie klientów, którzy są wrażliwi cenowo i paradoksalnie nasza klarowna oferta i nowowprowadzana taryfa oraz jakość obsługi klienta może przyczynić się do jeszcze dynamiczniejszego ich pozyskiwania" – powiedział ISB dyrektor zarządzający Virgin Mobile.

Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu operatora, dodał że spontaniczna znajomość marki wzrosła do 14%, a wspomagana 46%. Wskaźnik NPS kształtuje się na poziomie 48%.

Virgin Mobile Polska jest częścią międzynarodowej grupy inwestycyjnej Virgin. W Polsce działa jako MVNO.

Dołącz do dyskusji: Virgin Mobile Polska: ponad 100 tys. klientów po ośmiu miesiącach działalności

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Ciekawa liczba - w odniesieniu do 100k klientów w osiem miesięcy - własciwe sformułowanie. Kiedy się zwijacie?
odpowiedź
User
lenxy
Przez jakiś czas żona i córka korzystały z Virgin według podstawowych stawek połączenia 0,19 PLN brutto/min i 0,06 PLN brutto/SMS. W pewnym momencie się zreflektowaliśmy, że jest 50% doładowania po przystąpieniu do Klubu Virgin. Od razu skorzystaliśmy z oferty. Dziewczyny nie dostają żadnych niechcianych SMS-ów, a mają o 1/3 tańsze połączenia i SMS-y. Przy ofertach nolimit na rynku stosuje się na ogół 29,00 PLN brutto abonament za same połączenia, ale wtedy jeśli ktoś dużo nie SMS-uje (poniżej 225 SMS-ów na miesiąc, czyli średnio 7,5 dziennie codziennie) to i tak oferta Virgin jest najniższa (0,04 PLN brutto za SMS po uwzględnieniu 50% rabatu za Klub Virgin). A teraz analiza opłacalności:

Żeby nadzwonić 29,00 PLN brutto w Virgin (po przystąpieniu do klubu) trzeba wykonać 228 min 57 sek. połączeń. Jeśli ktoś dzwoni mniej, to oferta nolimit mu się nie opłaca. Moje dziewczyny wydzwaniają około 100 minut, więc oferta Virgin jest bezkonkurencyjna. (nie chodzi o zachwalanie żadnego produktu - to pokazują liczby, a z nimi się nie dyskutuje).
W moim przypadku jest zupełnie inaczej: osobiście korzytam w tej chwili z abonamentu w Orange (i mam telefon z SIMlock Orange). Wydzwaniam ponad 500-600 minut miesięcznie w abonamencie 44,43 PLN brutto (i tak około 100-150 minut średnio mi przepada co miesiąc). Za 3 miesiące kończy mi się umowa i przechodzę na NJU (nolimit za 29,00 PLN brutto). W moim wypadku kompletnie nie opaca się Virgin (za 600 minut połączeń zapłaciłbym dokładnie 76,00 PLN brutto po uwzględnieniu należenia do klubu Virgin).

A teraz sprawa SMS-ów. Np. w NJU można SMS-ować aż osiągnie się próg 9,00 PLN brutto (nolimit dla SMS-ów). Żeby klubowicz Virgin na-SMS-ował na 9,00 PLN brutto powinien wysłać dokładnie 225 SMS-ów. Jeśli SMS-uje mniej, to Virgin jest dla takiej osoby najlepszym rozwiązaniem.

Jak widać z powyższego Virgin jest najlepszą ofertą na rynku, jeśli ktoś dzwoni średnio do 228 min 57 sek. miesięcznie i wysyła do 225 SMS na miesiąc. To mówią liczby.
odpowiedź