Virgin Mobile Polska: ponad 100 tys. klientów po ośmiu miesiącach działalności
Virgin Mobile ma ponad 100 tys. klientów po ośmiu miesiącach działalności, poinformował dyrektor zarządzający spółki Tomasz Gniewek.
„To już całkiem ciekawa liczba. Cieszymy się, że udało nam się przekonać tylu klientów do przejrzystej oferty mimo coraz bardziej konkurencyjnego rynku ofert na kartę" - powiedział Gniewek podczas konferencji prasowej.
W rozmowie z ISBnews dodał, że plany obejmują dalsze zwiększenie dynamiki liczby klientów. „Widzimy co się dzieje na rynku, ale działamy w segmencie klientów, którzy są wrażliwi cenowo i paradoksalnie nasza klarowna oferta i nowowprowadzana taryfa oraz jakość obsługi klienta może przyczynić się do jeszcze dynamiczniejszego ich pozyskiwania" – powiedział ISB dyrektor zarządzający Virgin Mobile.
Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu operatora, dodał że spontaniczna znajomość marki wzrosła do 14%, a wspomagana 46%. Wskaźnik NPS kształtuje się na poziomie 48%.
Virgin Mobile Polska jest częścią międzynarodowej grupy inwestycyjnej Virgin. W Polsce działa jako MVNO.
Dołącz do dyskusji: Virgin Mobile Polska: ponad 100 tys. klientów po ośmiu miesiącach działalności
Żeby nadzwonić 29,00 PLN brutto w Virgin (po przystąpieniu do klubu) trzeba wykonać 228 min 57 sek. połączeń. Jeśli ktoś dzwoni mniej, to oferta nolimit mu się nie opłaca. Moje dziewczyny wydzwaniają około 100 minut, więc oferta Virgin jest bezkonkurencyjna. (nie chodzi o zachwalanie żadnego produktu - to pokazują liczby, a z nimi się nie dyskutuje).
W moim przypadku jest zupełnie inaczej: osobiście korzytam w tej chwili z abonamentu w Orange (i mam telefon z SIMlock Orange). Wydzwaniam ponad 500-600 minut miesięcznie w abonamencie 44,43 PLN brutto (i tak około 100-150 minut średnio mi przepada co miesiąc). Za 3 miesiące kończy mi się umowa i przechodzę na NJU (nolimit za 29,00 PLN brutto). W moim wypadku kompletnie nie opaca się Virgin (za 600 minut połączeń zapłaciłbym dokładnie 76,00 PLN brutto po uwzględnieniu należenia do klubu Virgin).
A teraz sprawa SMS-ów. Np. w NJU można SMS-ować aż osiągnie się próg 9,00 PLN brutto (nolimit dla SMS-ów). Żeby klubowicz Virgin na-SMS-ował na 9,00 PLN brutto powinien wysłać dokładnie 225 SMS-ów. Jeśli SMS-uje mniej, to Virgin jest dla takiej osoby najlepszym rozwiązaniem.
Jak widać z powyższego Virgin jest najlepszą ofertą na rynku, jeśli ktoś dzwoni średnio do 228 min 57 sek. miesięcznie i wysyła do 225 SMS na miesiąc. To mówią liczby.