Viaplay ma nową umowę z Play i UPC Polska
Właściciel platformy streamingowej Viaplay rozszerzył długoterminową współpracę dystrybucyjną z grupą Play, do której od ponad roku należy też UPC Polska. Viaplay jest dostępna w nowych pakietach telewizyjnych telekomu.
Dostęp do Viaplay w ramach usług telewizyjnych Play obejmuje zarówno klientów Telewizji Nowej Generacji, wprowadzonej w zeszłym tygodniu usługi obejmującej telewizję linearną i serwisy streamingowe, jak też usługi Telewizja Max.
- Zawarcie nowej umowy z Play to bardzo pozytywna wiadomość zarówno dla obu firm, jak i dla naszych widzów. Pokazuje siłę oraz atrakcyjność oferty Viaplay w Polsce. Naszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości rozrywki polskim odbiorcom, a zawarta umowa jeszcze bardziej ułatwi nowym i obecnym klientom korzystanie z treści, zarówno sportowych, jak i filmowo-serialowych, dostępnych na platformie Viaplay - podkreśla w komunikacie prasowym Alexander Bastin, chief commercial officer na Europę kontynentalną i kraje bałtyckie w Viaplay Group.
- Naszym priorytetem jako Play jest zapewnianie klientom wolności wyboru i dostępu do najlepszej jakości internetu, cyfrowej rozrywki i usług mobilnych w najkorzystniejszych ofertach. Nasza Telewizja Nowej Generacji to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które umożliwia klientom stworzenie własnego pakietu i dostęp do treści najwyższej jakości. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Viaplay klienci Play mogą doświadczać najlepszej rozrywki, obejmującej zarówno sport, jak i filmy i seriale, w domu i poza domem - komentuje Mikkel Noesgaard, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu grupy Play.
Viaplay w pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost liczby subskrybentów o 325 tys. do 7,64 mln, najwięcej zyskała w Holandii i Polsce. Na koniec ub.r. miała w naszym kraju ponad 1,2 mln klientów.
Platforma wystartowała w Polsce w połowie 2021 roku. Niedługo po starcie pojawiła się w pakietach Play Now TV, a także w ofercie UPC Polska (pod koniec ub.r. także jako aplikacja na dekoderach UPC 4K Box).
Grupa Play w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 22 proc. do 8,93 mld zł i 1,16 mld zł zysku netto. Na koniec roku miała 8,98 mln abonentów mobilnych i 2,02 mln klientów usług stacjonarnych.
Dołącz do dyskusji: Viaplay ma nową umowę z Play i UPC Polska