SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Viaplay ma nową umowę z Play i UPC Polska

Właściciel platformy streamingowej Viaplay rozszerzył długoterminową współpracę dystrybucyjną z grupą Play, do której od ponad roku należy też UPC Polska. Viaplay jest dostępna w nowych pakietach telewizyjnych telekomu.

W ofercie Viaplay są m.in. mecze Premier LeagueW ofercie Viaplay są m.in. mecze Premier League

Dostęp do Viaplay w ramach usług telewizyjnych Play obejmuje zarówno klientów Telewizji Nowej Generacji, wprowadzonej w zeszłym tygodniu usługi obejmującej telewizję linearną i serwisy streamingowe, jak też usługi Telewizja Max.

- Zawarcie nowej umowy z Play to bardzo pozytywna wiadomość zarówno dla obu firm, jak i dla naszych widzów. Pokazuje siłę oraz atrakcyjność oferty Viaplay w Polsce. Naszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości rozrywki polskim odbiorcom, a zawarta umowa jeszcze bardziej ułatwi nowym i obecnym klientom korzystanie z treści, zarówno sportowych, jak i filmowo-serialowych, dostępnych na platformie Viaplay - podkreśla w komunikacie prasowym Alexander Bastin, chief commercial officer na Europę kontynentalną i kraje bałtyckie w Viaplay Group.

- Naszym priorytetem jako Play jest zapewnianie klientom wolności wyboru i dostępu do najlepszej jakości internetu, cyfrowej rozrywki i usług mobilnych w najkorzystniejszych ofertach. Nasza Telewizja Nowej Generacji to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które umożliwia klientom stworzenie własnego pakietu i dostęp do treści najwyższej jakości. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Viaplay klienci Play mogą doświadczać najlepszej rozrywki, obejmującej zarówno sport, jak i filmy i seriale, w domu i poza domem - komentuje Mikkel Noesgaard, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu grupy Play.

Viaplay w pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost liczby subskrybentów o 325 tys. do 7,64 mln, najwięcej zyskała w Holandii i Polsce. Na koniec ub.r. miała w naszym kraju ponad 1,2 mln klientów.

Platforma wystartowała w Polsce w połowie 2021 roku. Niedługo po starcie pojawiła się w pakietach Play Now TV, a także w ofercie UPC Polska (pod koniec ub.r. także jako aplikacja na dekoderach UPC 4K Box).

Grupa Play w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 22 proc. do 8,93 mld zł i 1,16 mld zł zysku netto. Na koniec roku miała 8,98 mln abonentów mobilnych i 2,02 mln klientów usług stacjonarnych.

Dołącz do dyskusji: Viaplay ma nową umowę z Play i UPC Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tm
Bawi mnie to hasło o wolności wyboru" :D Taka wolność, że tylko 1 pakiet kanałów tv, nie licząc tych dziwactw z punktami :D
odpowiedź
User
Xyz
Słaba ta umowa z Viaplay. Wywalczyli bezpośredni przycisk do Viaplay na pilocie w dekoderze, ale dla nowych umów abonenckich w Play gwarantują pakiet Total z F1, z KSW i z Premier League tylko do 31.07.2023. Ofert na Viaplay Total od sierpnia na razie brak.
odpowiedź
User
abonent
Nie wiem co jest tak cudownego w Viaplay ? Chyba tylko dla serialowców, bo dla mnie który ogląda piłkę to jest masakra. 3 dni na obejrzenie meczu ? to chyba dla tych co nie pracują !!! ale ci przecież mogą obejrzeć na żywo ? Tak pracuję, że na żywo nie mam szansy obejrzeć ! Ale i ze strimu tez się nie wyrabiam, bo przecież nie obejrzę w nocy jak rano trzeba pracować. Filmy leżą na Viaplay rok albo dłużej a meczu nie mogą zostawić przynajmniej na 7 dni ! Oglądasz fil, przerywasz ale potem zaczynasz oglądać od miejsca w którym sie skończyło ogladać, a mecz przerwiesz na chwilę, bo ci sygnał się zatrzyma, trzeba od nowa zaczynać przewijać żeby znaleźć miejsce w którym sie zakończyło oglądać. Normalnie, praktyka zniechęcania do kibicowania !!!
odpowiedź