Vectra rusza z kampanią promocyjną
W poniedziałek 14 kwietnia rusza nowa kampania promocyjna telewizji kablowej Vectra pod hasłem "wyjedź na EURO 2008 z firmą Vectra!".
W sportowej promocji wszystkie usługi: telewizja, internet i telefon są po 5 zł. Oprócz biletów na mecze można wygrać także bon na wakacje o wartości 5 000 zł lub jedną z 1 200 innych nagród. Dla fanów sportu Vectra przygotowała jeszcze jeden prezent - rozmowy telefoniczne z Austrią, Szwajcarią, a w sierpniu także z Pekinem w cenie rozmów lokalnych.
Promocja będzie wsparta silną kampanią reklamową na outdoorze oraz w prasie, radiu i internecie. Media do kampanii zaplanował i kupił dom Mediowy SPC House od Media, który po przeglądzie ofert domów mediowych, został wybrany do obsługi tej kampanii.
Za projekt i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja A'propos z Warszawy, za opracowanie DTP i przeformatowania tych materiałów do produkcji odpowiada agencja Multimedia Productions z Gdańska.
Dołącz do dyskusji: Vectra rusza z kampanią promocyjną