Wielkanocna kampania UPC Polska promuje rodzinne połączenia przez internet (wideo)
UPC Polska przygotowało wielkanocny spot reklamowy, w którym wystąpili użytkownicy internetu dostarczanego przez tego operatora. „Nadal możemy świętować i być ze sobą blisko, tyle, że przez internet” - brzmi przesłanie spotu.
Reklama przedstawia przedświąteczną krzątaninę w domach, która możemy oglądać z perspektywy osoby korzystającej z komunikatora internetowego. Lektor komentuje, że będzie to Wielkanoc inna niż wszystkie.
- Nadal będziemy mogli ze sobą porozmawiać, życzyć sobie wszystkiego co najlepsze – tyle, że tym razem - przez internet – brzmi pointa. Bohaterowie spotu to użytkownicy usługi internetowej od UPC, wystąpili zostając w domach i łącząc się z pośrednictwem internetu od tego operatora.
Kilka dni temu kampanię pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie” uruchomił też T-Mobile Polska. Także w tej kampanii wykorzystano spot, w którym „zagrały” poddane kwarantannie domowej rodziny, używające sprzętu i Internetu od T-Mobile. To pierwsza kampania reklamowa operatora przygotowana w trybie zdalnym.
Za kreację reklamy UPC Polska odpowiada agencja K2, spot wyreżyserował Daniel Jaroszek. Produkcję zrealizował dom produkcyjny F25, za dźwięk odpowiada studio Głośno. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Na koniec ub.r. UPC Polska miało 1,484 mln klientów, po wzroście o 18,2 tys. w ciągu kwartału. Najpopularniejszymi usługami operatora są telewizja i internet, natomiast ubyło użytkowników telefonii stacjonarnej. Firma zanotowała wzrost przychodów o 2,5 proc. do 1,63 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Wielkanocna kampania UPC Polska promuje rodzinne połączenia przez internet (wideo)