UPC chce utrzymać dynamikę pozyskania klientów cyfrowych
UPC Polska, który w niemal dwa miesiące od uruchomienia telewizji cyfrowej zdobył 11,3 tys. klientów, liczy na utrzymanie tej dynamiki w kolejnych miesiącach. Na jesieni usługa pojawi się w Szczecinie - poinformowała Patrycja Gołos, dyrektor działu komunikacji UPC.
Na koniec czerwca 2008 roku UPC miała 11,3 tys. klientów usługi telewizji cyfrowej, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, 343 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i 135,5 tys. abonentów usługi telefonicznej.
"Na 30 czerwca mieliśmy 11,3 tys. klientów usługi telewizji cyfrowej, przy ograniczonym zasięgu usługi. Mamy nadzieję, że ta dynamika wzrostu utrzyma się w kolejnych miesiącach. Zależy nam na pozyskiwaniu nowych klientów, ale także na przekonaniu obecnych użytkowników telewizji analogowej do zakupu telewizji cyfrowej" - poinformowała Gołos.
Wcześniej prezes mówił, że do końca 2008 roku UPC chce udostępnić usługę telewizji cyfrowej 85 proc. swoich klientów.
UPC w maju wprowadziła usługę telewizji cyfrowej dla mieszkańców Warszawy i okolic, aglomeracji katowickiej, Wrocławia i Opola, następnie w Krakowie, a od 23 lipca oferta telewizji cyfrowej jest też dostępna dla wszystkich mieszkańców Trójmiasta i okolic, znajdujących się w zasięgu sieci.
"Kolejnym miastem, w którym będzie dostępna usługa jest Szczecin. Nie mamy jeszcze daty launchu, ale będzie to jesień" - powiedziała Gołos.
Dla porównania na koniec pierwszego kwartału 2008 roku UPC Polska miał ponad 326.000 klientów szerokopasmowego internetu, 128.000 klientów usług telefonicznych oraz 1.013.600 klientów telewizji kablowej.
W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się prawie 2,0 mln gospodarstw domowych w największych aglomeracjach miejskich: Warszawie, Trójmieście, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Opolu i Kielcach i wielu mniejszych miastach.
UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc., międzynarodowego operatora telewizji kablowej.
Dołącz do dyskusji: UPC chce utrzymać dynamikę pozyskania klientów cyfrowych