SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UOKiK kontra Leroy Merlin Polska. Chce zmian w regulaminie sklepu internetowego

Można zwracać produkty kompletne, nieuszkodzone, nieużywane - to wprowadzające w błąd postanowienie było stosowane przez Leroy Merlin Polska w regulaminie sklepu internetowego - uznał UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany warunku, dlatego uniknął kary finansowej.

Leroy Merlin Polska w regulaminie sklepu internetowego zastrzegał, że klient traci prawo odstąpienia od umowy, gdy produkt będzie przez niego używany. Kupując przez internet, konsument nie ma możliwości obejrzenia i sprawdzenia produktu, dlatego ma prawo to zrobić po odebraniu przedmiotu, korzystając z możliwości tzw. zwykłego zarządu. Można otworzyć opakowanie, podłączyć sprzęt do prądu, uruchomić, zamontować, a klient nie traci prawa do odstąpienia od umowy.

- Leroy Merlin Polska zobowiązał się do zmiany kwestionowanych postanowień. Musi to zrobić w ciągu miesiąca od daty uprawomocnienia się decyzji - informuje Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Dołącz do dyskusji: UOKiK kontra Leroy Merlin Polska. Chce zmian w regulaminie sklepu internetowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl