Universal McCann: Iwona Suwińska na czele nowego działu digital, odchodzi Jarosław Pająk
Dom mediowy Universal McCann zrestrukturyzował swój dział digitalowy. Na jego czele stanęła Iwona Suwińska, związana z firmą od września br. Natomiast z Universal McCann odchodzi digital strategy director Jarosław Pająk.
Zmieniony dział digitalowy Universal McCann będzie realizował projekty z zakresu programmatic buying, social, display oraz content marketingu. Poszerzenie oferty zespołu o usługi kreatywne ma przyczynić się do bardziej kompleksowej obsługi klientów.
- Dywersyfikacja kompetencji oraz umiejętne nimi zarządzanie jest odpowiedzią naszego zespołu na nieustannie zmieniające się potrzeby zarówno ze strony klientów, jak i konsumentów - tłumaczy Anna Gruszka, chief digital officer w grupie IPG Mediabrands, do której należy Universal McCann.
Działem będzie kierować Iwona Suwińska, która jako digital operations officer będzie podlegać bezpośrednio Annie Gruszce. Suwińska pracuje w Universal McCann od września br., poprzednio zajmowała stanowisko digital account managera (przeczytaj o niej więcej).
Z Universal McCann żegna się natomiast Jarosław Pająk, który pracował w firmie od kwietnia br. jako digital strategy director (więcej na ten temat). Jego dalsze plany zawodowe są na razie nieznane.
Dołącz do dyskusji: Universal McCann: Iwona Suwińska na czele nowego działu digital, odchodzi Jarosław Pająk