Tymbark reklamowany wakacyjną kampanią w rytmie rapu
Maspex rozpoczął nową kampanię reklamową marki Tymbark pod hasłem „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”. Opiera się ona na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.
Tymbark w nowej kampanii przypomina, że nikt nie orzeźwia tak jak on. Spot oparty na wrażeniowych ujęciach podbity rapowym klimatem jest przede wszystkim kierowany do młodzieży. Marka chce do niej trafić w naturalny i natywny dla niej sposób.
W spotach mamy apetyczne ujęcia i żywiołowe reakcje na orzeźwienie, które łączą się z rapem opartym na tzw. adlibach. To charakterystyczne powtórzenia i onomatopeiczne wykrzyknienia.
Bohaterami” spotu są same napoje oraz owoce i mięta. Wszystkie pokazane z nowej perspektywy.
W ramach kampanii powstał spot oraz seria krótkich formatów digitalowych. Media obejmują działania w telewizji i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Piosenka powstała we współpracy z duetem MIYO. Postprodukcją zajął się Xantus
Za kreację kampanii odpowiada agencja The Brainbox, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Tymbark reklamowany wakacyjną kampanią w rytmie rapu