„Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie
W styczniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej straciła gazeta „Co Tydzień (Jaworzno)”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w styczniu 2015 roku wyniosła 23 740 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 2,37 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 3,69 proc. do poziomu 20 063 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 672 egz., po spadku o 9,14 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 28. na 27. Jego średni wynik zwiększył się o 5,26 proc. i w ostateczności wyniósł 2 723 egz.
Z kolei najwięcej straciła gazeta „Co Tydzień (Jaworzno)” (Wydawnictwo GM) - było to 15,02 proc. do poziomu 2 483 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 25. na 28.
ZKDP |
styczeń |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski |
29 755 |
23 740 |
23 740 |
31 502 |
24 316 |
24 316 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn |
25 000 |
20 063 |
20 063 |
28 000 |
20 831 |
20 831 |
Tygodnik Podhalański |
23 965 |
14 807 |
14 672 |
24 315 |
16 272 |
16 148 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny |
19 000 |
13 665 |
13 665 |
20 063 |
15 650 |
15 650 |
Tygodnik Ciechanowski |
16 839 |
11 810 |
11 810 |
16 925 |
12 151 |
12 151 |
Tygodnik Ostrołęcki |
14 517 |
11 828 |
11 731 |
17 730 |
13 825 |
13 753 |
Życie Podkarpackie |
15 000 |
10 047 |
10 047 |
16 080 |
9 864 |
9 864 |
Obserwator Lokalny |
10 102 |
8 884 |
8 884 |
10 200 |
8 744 |
8 744 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej |
11 500 |
8 421 |
8 421 |
12 000 |
8 778 |
8 778 |
Nowy Łowiczanin |
9 554 |
8 205 |
8 205 |
9 576 |
8 462 |
8 462 |
Czas Chojnic |
7 738 |
6 969 |
6 969 |
7 500 |
6 638 |
6 638 |
Gwarek |
10 416 |
6 715 |
6 715 |
10 393 |
6 503 |
6 503 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie |
8 060 |
6 594 |
6 594 |
8 550 |
7 113 |
7 113 |
Życie Bytomskie |
13 000 |
6 330 |
6 330 |
13 000 |
7 045 |
7 045 |
Strzelec Opolski |
7 028 |
6 007 |
6 004 |
7 051 |
6 080 |
6 078 |
Tygodnik Tucholski |
6 750 |
5 710 |
5 710 |
6 750 |
5 570 |
5 570 |
Pałuki |
6 460 |
5 681 |
5 681 |
6 361 |
5 615 |
5 615 |
Korso |
7 400 |
5 438 |
5 438 |
8 000 |
5 948 |
5 948 |
Lokalna Gazeta Kutna i Regionu |
6 800 |
5 043 |
5 043 |
7 000 |
5 413 |
5 413 |
Tygodnik Płocki |
7 050 |
4 597 |
4 597 |
8 400 |
5 133 |
5 133 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska |
5 234 |
4 495 |
4 495 |
5 362 |
4 572 |
4 572 |
Korso Kolbuszowskie |
4 400 |
3 378 |
3 378 |
4 400 |
3 437 |
3 437 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno |
5 550 |
3 219 |
3 219 |
5 550 |
3 223 |
3 223 |
Kurier Internetowy |
4 200 |
3 069 |
3 069 |
4 300 |
3 362 |
3 362 |
Głos Wągrowiecki |
4 063 |
2 817 |
2 805 |
4 330 |
2 681 |
2 681 |
Tygodnik Prudnicki |
3 500 |
2 801 |
2 801 |
3 620 |
2 903 |
2 903 |
Tygodnik Człuchowski |
3 163 |
2 723 |
2 723 |
3 150 |
2 587 |
2 587 |
Co Tydzień (Jaworzno) |
4 000 |
2 486 |
2 483 |
4 000 |
2 940 |
2 922 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska |
3 100 |
2 282 |
2 282 |
3 100 |
2 325 |
2 325 |
Wieści z Głowna i Strykowa |
2 570 |
2 268 |
2 268 |
2 540 |
2 246 |
2 246 |
Gazeta Słupecka |
2 950 |
2 044 |
2 044 |
3 300 |
2 291 |
2 291 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) |
2 100 |
1 066 |
1 057 |
2 000 |
1 163 |
1 150 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie