SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 690 tys. widzów. 32,42 mln zł z reklam

Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time czternastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,65 mln widzów, o 690 tys. osób więcej niż trzynastą edycję pokazaną pół roku temu w soboty po 22.00. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 32,42 mln zł.

Lesław Żurek / fot. Endemol Shine PolskaLesław Żurek / fot. Endemol Shine Polska

Polsat czternasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w wiosennej ramówce pokazywał w nowym paśmie - w piątki o godz. 20.05, w okresie od 5 marca do 14 maja br. W poprzednich ramówkach w tym paśmie stacja emitowała „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Show oglądało 1,65 mln widzów

Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 1,65 mln widzów, co przełożyło się na 12,11 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,82 mln osób.

Dla porównania, odcinki trzynastej edycji formatu, nadawane jesienią ub.r. w soboty po godz. 22.00 przyciągały przed telewizory o 690 tys. widzów mniej. Wówczas cykl oglądało średnio 963 tys. osób, co przekładało się na 10,29 proc. udziału w grupie 4+, 9,42 w 16-49 i 9,47 w 16-59.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVP1, emitującej w tym czasie gł. „Pogodę”, „Alarm!”, „Leśniczówkę” i „Ojca Mateusza”, co dało jej 9,48 proc. udziału. Na podium uplasowała się jeszcze TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”; 9,22 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVN (filmy; 6,86 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków czternastej edycji widowiska wyniosły 32,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Wygrał Lesław Żurek

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W 14. edycji programu występowali: Tamara Arciuch, Maja Hyży, Anna Maria Sieklucka, Magda Narożna, Lesław Żurek, Michał Meyer, Piotr Gawron-Jedlikowski oraz Paweł Góral.

Zwycięzcą 14. edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” został aktor Lesław Żurek.

Bez zmian jurorami byli Małgorzata Walewska, Katarzyna Skrzynecka, Kacper Kuszewski i Adam Strycharczuk, a gospodarzami - Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 690 tys. widzów. 32,42 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
max
Brawo, dobra zmiana pasma i wynikow
odpowiedź
User
Fan Komisarz Mamy
Prawie 700 tys. widzów w górę to znakomity rezultat. Oby tylko nie zarzynali już tego programu emisją sezon w sezon. TTBZ wiosną a Taniec z Gwiazdami jesienią to byłoby najlepsze wyjście.
odpowiedź
User
Danio
Fenomenalny wzrost! Świetny program, czekam na 15 edycję.
odpowiedź