SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twoja skóra to pokocha” - żele Luksja Care Pro Oils reklamowane ze zmienionym logo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych wariantów żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils (produkowanych przez PZ Cussons Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Luksja. Twoja skóra to pokocha”, przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, OMD, Feno. i Tailor Made PR.

Kampania przedstawia linię żeli pod prysznic Luksja Care Pro, a szczególnie ich nowe warianty z olejkami - arganowym i makadamia. 15-sekundowy spot podkreśla pielęgnacyjny charakter żeli Care Pro Oils.

- Produkty z serii Luksja Care Pro doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych zabieganych konsumentów, zapewniając pielęgnację i nawilżenie skóry już podczas mycia. Spot promujący żele pod prysznic Luksja Care Pro w nowej odsłonie jest utrzymany w odprężającej, relaksującej konwencji kąpielowego rytuału, co wyraźnie podkreśla pielęgnacyjny aspekt marki Luksja - tak mocno wpisany w jej tożsamość - opisuje Anna Pajestka, senior brand manager marki Luksja.

Jednocześnie odświeżono identyfikację wizualną całej linii Luksja Care Pro, w tym logotyp. Dotychczasowe fioletowe logo Luksja na nowych butelkach ma inną kolorystykę - złotą w przypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrną na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzedni logotyp wykorzystywany był od 2013 roku.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 20 stycznia w telewizji (największe kanały) oraz internecine (social media). Potrwa do 19 lutego.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Change Serviceplan, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno, a działania public relations prowadzi agencja Tailor Made PR.

Dołącz do dyskusji: „Twoja skóra to pokocha” - żele Luksja Care Pro Oils reklamowane ze zmienionym logo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl