SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. "Uroda życia" na szóstym miejscu

W listopadzie 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Pani”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „In Style”. Szóste miejsce zajęła "Uroda Życia".

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 221 699 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 3,54 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 1,88 proc. i wyniosła 106 147 egz.

Trzecia lokata przypadła miesięcznikowi „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,96 proc. i wyniósł 90 115 egz.

Na szóstej pozycji znalazł się nowy magazyn "Uroda Życia" (Edipresse Polska). Sprzedaż ogółem jego pierwszego wydania, które ukazało się 10 października ub.r., wyniosła 72 569 egz. Miesięcznik ten zadebiutował na rynku w cenie 7,99 zł i w nakładzie 230 tys. egz. (więcej na ten temat).

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 7,87 proc. do 77 826 egz. - pochwalić się mogła „Pani” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca szóstego na czwarte.

Z kolei najwięcej - 20,89 proc. - stracił miesięcznik „In Style” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 41 704 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziesiątego na dwunaste.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 957

222 965

221 699

300 999

231 110

229 827

Avanti

178 000

106 499

106 147

174 000

104 585

104 189

Cosmopolitan

160 000

90 115

90 115

160 000

103 528

103 528

Pani

139 956

78 126

77 826

149 993

72 557

72 146

Wysokie Obcasy Extra

130 000

80 101

73 962

-

-

-

Uroda Życia

230 945

72 569

72 569

-

-

-

Joy

160 000

72 226

72 226

180 000

87 441

87 441

Zwierciadło

140 000

71 667

71 667

138 000

74 423

74 423

Glamour

119 893

68 302

66 302

140 660

69 210

69 210

Elle

100 000

58 386

56 386

120 000

59 238

56 678

Hot Moda

125 000

51 997

51 997

130 000

63 622

63 622

In Style - Edycja Polska

90 000

41 704

41 704

110 000

52 718

52 718

Harpers Bazaar

60 000

26 432

26 432

70 000

28 539

28 539

Shape

38 000

19 151

19 151

38 000

18 992

18 992


W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,87 proc.) pochwalić się mógł „Cosmopolitan”. Z kolei najwięcej również i w tym ujęciu stracił magazyn „In Style” - było to 48,04 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 957

222 965

221 699

289 974

228 319

225 901

Avanti

178 000

106 499

106 147

254 000

139 561

139 204

Cosmopolitan

160 000

90 115

90 115

160 000

79 843

79 843

Pani

139 956

78 126

77 826

139 979

76 656

76 506

Wysokie Obcasy Extra

130 000

80 101

73 962

130 000

88 352

81 885

Uroda Życia

230 945

72 569

72 569

-

-

-

Joy

160 000

72 226

72 226

160 000

83 963

83 814

Zwierciadło

140 000

71 667

71 667

155 900

106 360

106 360

Glamour

119 893

68 302

66 302

130 000

92 900

91 200

Elle

100 000

58 386

56 386

128 000

86 788

84 788

Hot Moda

125 000

51 997

51 997

130 000

54 037

54 037

In Style - Edycja Polska

90 000

41 704

41 704

129 000

80 257

80 257

Harpers Bazaar

60 000

26 432

26 432

59 700

28 423

27 523

Shape

38 000

19 151

19 151

38 000

19 754

19 754

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. "Uroda życia" na szóstym miejscu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
serio
Te czasopisma to takie komiksy z reklamami fatałaszkow i kremów do zjełczałej skóry. Nic w nich do czytania nie ma. Dla rozumnego człowieka. Oczywiście.
0 0
odpowiedź
User
@serio
Skończyłeś już komentowanie? To teraz przejdź się do kiosku. A następnym razem lepiej nic nie pisz jak masz pisać takie bzdury.
0 0
odpowiedź
User
Anna Wintour
Serio ma rację. Spisują do siebie nawzajem i żerują na dziennikarskich śmieciarach, z którymi się nawet umowy o dzieło nie podpisuje! Jeśli już to po publikacji jako podkładkę dla Urzędu Skarbowego. A jak jednej z drugiej redaktorce, która sama niewiele zrobiła poza tym, że jej koleżanka posadkę załatwiła miesiączka się wydłuży to bez podania przyczyny albo obcina stawkę o połowę, albo nie bierze tekstu, bo ma takie widzimisię. Dopiero jak same znajdują się na bruku i posmakują piwa, które same naważyły, to krzyczą o upadku dziennikarstwa!
0 0
odpowiedź