„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. "Uroda życia" na szóstym miejscu
W listopadzie 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Pani”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „In Style”. Szóste miejsce zajęła "Uroda Życia".
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 221 699 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 3,54 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 1,88 proc. i wyniosła 106 147 egz.
Trzecia lokata przypadła miesięcznikowi „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,96 proc. i wyniósł 90 115 egz.
Na szóstej pozycji znalazł się nowy magazyn "Uroda Życia" (Edipresse Polska). Sprzedaż ogółem jego pierwszego wydania, które ukazało się 10 października ub.r., wyniosła 72 569 egz. Miesięcznik ten zadebiutował na rynku w cenie 7,99 zł i w nakładzie 230 tys. egz. (więcej na ten temat).
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 7,87 proc. do 77 826 egz. - pochwalić się mogła „Pani” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca szóstego na czwarte.
Z kolei najwięcej - 20,89 proc. - stracił miesięcznik „In Style” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 41 704 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziesiątego na dwunaste.
listopad |
||||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 957 |
222 965 |
221 699 |
300 999 |
231 110 |
229 827 |
Avanti |
178 000 |
106 499 |
106 147 |
174 000 |
104 585 |
104 189 |
Cosmopolitan |
160 000 |
90 115 |
90 115 |
160 000 |
103 528 |
103 528 |
Pani |
139 956 |
78 126 |
77 826 |
149 993 |
72 557 |
72 146 |
Wysokie Obcasy Extra |
130 000 |
80 101 |
73 962 |
- |
- |
- |
Uroda Życia |
230 945 |
72 569 |
72 569 |
- |
- |
- |
Joy |
160 000 |
72 226 |
72 226 |
180 000 |
87 441 |
87 441 |
Zwierciadło |
140 000 |
71 667 |
71 667 |
138 000 |
74 423 |
74 423 |
Glamour |
119 893 |
68 302 |
66 302 |
140 660 |
69 210 |
69 210 |
Elle |
100 000 |
58 386 |
56 386 |
120 000 |
59 238 |
56 678 |
Hot Moda |
125 000 |
51 997 |
51 997 |
130 000 |
63 622 |
63 622 |
In Style - Edycja Polska |
90 000 |
41 704 |
41 704 |
110 000 |
52 718 |
52 718 |
Harpers Bazaar |
60 000 |
26 432 |
26 432 |
70 000 |
28 539 |
28 539 |
Shape |
38 000 |
19 151 |
19 151 |
38 000 |
18 992 |
18 992 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,87 proc.) pochwalić się mógł „Cosmopolitan”. Z kolei najwięcej również i w tym ujęciu stracił magazyn „In Style” - było to 48,04 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 957 |
222 965 |
221 699 |
289 974 |
228 319 |
225 901 |
Avanti |
178 000 |
106 499 |
106 147 |
254 000 |
139 561 |
139 204 |
Cosmopolitan |
160 000 |
90 115 |
90 115 |
160 000 |
79 843 |
79 843 |
Pani |
139 956 |
78 126 |
77 826 |
139 979 |
76 656 |
76 506 |
Wysokie Obcasy Extra |
130 000 |
80 101 |
73 962 |
130 000 |
88 352 |
81 885 |
Uroda Życia |
230 945 |
72 569 |
72 569 |
- |
- |
- |
Joy |
160 000 |
72 226 |
72 226 |
160 000 |
83 963 |
83 814 |
Zwierciadło |
140 000 |
71 667 |
71 667 |
155 900 |
106 360 |
106 360 |
Glamour |
119 893 |
68 302 |
66 302 |
130 000 |
92 900 |
91 200 |
Elle |
100 000 |
58 386 |
56 386 |
128 000 |
86 788 |
84 788 |
Hot Moda |
125 000 |
51 997 |
51 997 |
130 000 |
54 037 |
54 037 |
In Style - Edycja Polska |
90 000 |
41 704 |
41 704 |
129 000 |
80 257 |
80 257 |
Harpers Bazaar |
60 000 |
26 432 |
26 432 |
59 700 |
28 423 |
27 523 |
Shape |
38 000 |
19 151 |
19 151 |
38 000 |
19 754 |
19 754 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. "Uroda życia" na szóstym miejscu