Kolejny transfer z Onetu do Telewizji Polskiej
Karol Kosiorowski przeszedł z portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) do Telewizji Polskiej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, będzie reporterem programu „Pytanie na śniadanie” (TVP2).
Kosiorowski od lipca 2014 roku od marca 2024 roku był reporterem w dziale wideo Onetu. Publikował też w dziale Onet Wiadomości. W swojej pracy zajmował się tematami społecznymi, politycznymi, poświęconymi stylowi życia i rozrywce. Wcześniej od 2007 do 2014 roku Kosiorowski pracował w telewizji Superstacja. Był reporterem, prowadzącym pasm „Dzień Dobry Polsko” i „Raport”.
- Dla niego nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy temat to wyzwanie. Dziennikarz prasowy, radiowy, telewizyjny. Wydawca, prezenter, producent. W zawodzie od ponad dziesięciu lat. Będąc uczniem liceum poprowadził swój pierwszy autorski program radiowy. Po ośmiu latach odszedł z telewizji do redakcji wideo w Onecie - tak Onet opisuje Karola Kosiorowskiego.
Pod koniec grudnia 2023 roku, również z działu wideo Onetu, do Telewizji Polskiej przeszedł Bartłomiej Bublewicz. Pracuje jako reporter “Panoramy” i TVP Info.
Zmiany w „Pytaniu na śniadanie”
Po grudniowych zmianach w mediach publicznych nową szefową „Pytania na śniadanie” została Kinga Dobrzyńska. Od 19 stycznia prowadzącymi porannego programu TVP2 są takie duety, jak: Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Joanna Górska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło. Niedawno do programu dołączyła w roli reporterki Katarzyna Burzyńska-Sychowicz. W jej przypadku to powrót do Telewizji Polskiej po siedmiu latach. Wcześniej reporterem programu został Irek Bieleninik.
Zmiany w „Pytaniu na śniadanie” nie są jedynie personalne. W ostatnich tygodniach w programie zadebiutowały cykle „Czytamy”, „Ekologicznie” i „Czas na zwierza”. Trwają prace nad nową czołówką i oprawą. - Będziemy też w ciągu roku częściej wychodzić ze studia. Nie chcemy, żeby program to były tylko rozmowy na kanapach - mówiła portalowi Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu.
Z danych Nielsena wynika, że w marcu 2024 roku średnia oglądalność „Dzień dobry TVN'” wyniosła 347 tys. osób przy 7,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 345 tys. osób, co przełożyło się na 7,26 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Kolejny transfer z Onetu do Telewizji Polskiej