TVP1 na czele oglądalności, do góry TVN24. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 grudnia 2015 roku zwiększył się o 0,26 pkt. proc. do 13,36 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,13 pkt. proc. i wyniósł 10,78 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 10,53 proc., po stracie o 0,81 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,46 proc.; w dół o 0,07 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (4,11 proc.; do góry o 0,21 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,18 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP ABC (0,77 proc.; + 0,04 pkt. proc.) i TVN Style (również 0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
30.11 - 06.12.2015 r. |
07.12 - 13.12.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
920 136 |
13,10% |
931 219 |
13,36% |
2 |
TVN |
748 241 |
10,65% |
751 216 |
10,78% |
3 |
Polsat |
796 280 |
11,34% |
733 512 |
10,53% |
4 |
TVP2 |
599 264 |
8,53% |
589 742 |
8,46% |
5 |
TVN24 |
273 918 |
3,90% |
286 131 |
4,11% |
6 |
TVP INFO |
296 864 |
4,23% |
282 567 |
4,06% |
7 |
TV4 |
255 708 |
3,64% |
246 142 |
3,53% |
8 |
TVN7 |
211 093 |
3,01% |
202 989 |
2,91% |
9 |
TV PULS |
244 209 |
3,48% |
200 969 |
2,88% |
10 |
Puls 2 |
106 960 |
1,52% |
108 194 |
1,55% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
113 700 |
1,62% |
105 933 |
1,52% |
12 |
TV6 |
93 998 |
1,34% |
96 176 |
1,38% |
13 |
TVP Seriale |
94 069 |
1,34% |
90 442 |
1,30% |
14 |
Polsat2 |
93 294 |
1,33% |
87 752 |
1,26% |
15 |
TVP Regionalna |
70 814 |
1,01% |
82 251 |
1,18% |
16 |
Polsat News |
84 272 |
1,20% |
78 473 |
1,13% |
17 |
TVP Rozrywka |
71 507 |
1,02% |
74 684 |
1,07% |
18 |
Stopklatka |
64 130 |
0,91% |
58 335 |
0,84% |
19 |
TVP ABC |
51 309 |
0,73% |
53 976 |
0,77% |
20 |
TVN Style |
50 756 |
0,72% |
53 937 |
0,77% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,07 pkt. proc. do 13,14 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,63 pkt. proc. do 12,35 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,88 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,11 pkt. proc. do 7,29 proc.).
Wszyscy 16-49 |
30.11 - 06.12.2015 r. |
07.12 - 13.12.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
362 029 |
13,07% |
360 773 |
13,14% |
2 |
Polsat |
359 533 |
12,98% |
338 966 |
12,35% |
3 |
TVP1 |
245 256 |
8,85% |
243 801 |
8,88% |
4 |
TVP2 |
204 839 |
7,40% |
200 078 |
7,29% |
5 |
TV4 |
118 795 |
4,29% |
111 778 |
4,07% |
6 |
TV PULS |
116 196 |
4,20% |
91 083 |
3,32% |
7 |
TVN7 |
92 200 |
3,33% |
84 794 |
3,09% |
8 |
TVN24 |
73 459 |
2,65% |
81 051 |
2,95% |
9 |
Puls 2 |
50 815 |
1,83% |
52 193 |
1,90% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
54 051 |
1,95% |
50 612 |
1,84% |
11 |
TV6 |
44 092 |
1,59% |
47 018 |
1,71% |
12 |
TVP Seriale |
47 053 |
1,70% |
43 747 |
1,59% |
13 |
TVP INFO |
51 647 |
1,86% |
43 471 |
1,58% |
14 |
Polo TV |
30 091 |
1,09% |
33 316 |
1,21% |
15 |
Polsat2 |
36 863 |
1,33% |
33 008 |
1,20% |
16 |
TVP Rozrywka |
28 014 |
1,01% |
30 676 |
1,12% |
17 |
TVN Style |
25 945 |
0,94% |
30 298 |
1,10% |
18 |
ATM Rozrywka |
22 036 |
0,80% |
27 032 |
0,98% |
19 |
Stopklatka |
25 584 |
0,92% |
24 179 |
0,88% |
20 |
Fokus TV |
20 224 |
0,73% |
24 175 |
0,88% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 na czele oglądalności, do góry TVN24. „M jak miłość” hitem tygodnia