TVP1 i Polsat liderami. Udany tydzień TVP Info, TVN24 i Polsatu News
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 lutego 2015 roku zmniejszył się o 0,87 pkt. proc. do 11,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,59 pkt. proc. i wyniósł 11,05 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,93 proc., po wzroście o 0,61 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,31 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,51 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TVP Info (również 3,51 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVN24 (3 proc.; + 0,06 pkt. proc.), Puls 2 (1,80 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV6 (1,31 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,15 proc.; + 0,21 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,98 proc.; + 0,03 pkt. proc.) i Polo TV (0,83 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
02.02 - 08.02.2015 r. |
09.02 - 15.02.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
935 396 |
12,85% |
856 071 |
11,98% |
2 |
Polsat |
847 818 |
11,64% |
789 812 |
11,05% |
3 |
TVN |
751 405 |
10,32% |
781 110 |
10,93% |
4 |
TVP2 |
665 751 |
9,14% |
665 220 |
9,31% |
5 |
TVN7 |
241 242 |
3,31% |
250 691 |
3,51% |
6 |
TVP INFO |
237 154 |
3,26% |
250 509 |
3,51% |
7 |
TV PULS |
246 604 |
3,39% |
235 958 |
3,30% |
8 |
TVN24 |
214 340 |
2,94% |
214 184 |
3,00% |
9 |
TV4 |
228 757 |
3,14% |
212 824 |
2,98% |
10 |
Puls 2 |
128 684 |
1,77% |
128 566 |
1,80% |
11 |
Polsat2 |
105 101 |
1,44% |
110 064 |
1,54% |
12 |
TVP Seriale |
94 584 |
1,30% |
96 127 |
1,35% |
13 |
TV6 |
86 447 |
1,19% |
93 925 |
1,31% |
14 |
TTV - Twoja Telewizja |
94 600 |
1,30% |
92 717 |
1,30% |
15 |
Polsat News |
68 721 |
0,94% |
82 042 |
1,15% |
16 |
TVP Rozrywka |
83 193 |
1,14% |
74 008 |
1,04% |
17 |
TVP Regionalna |
74 396 |
1,02% |
71 331 |
1,00% |
18 |
Stopklatka |
69 130 |
0,95% |
70 256 |
0,98% |
19 |
Nickelodeon |
63 551 |
0,87% |
59 926 |
0,84% |
20 |
Polo TV |
54 876 |
0,75% |
59 380 |
0,83% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,54 pkt. proc. do 13,22 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,65 pkt. proc. do 12,25 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Dwójka - do góry o 0,20 pkt. proc. do 8,01 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,77 pkt. proc. do 7,88 proc.).
Wszyscy 16-49 |
02.02 - 08.02.2015 r. |
09.02 - 15.02.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
391 007 |
13,76% |
369 310 |
13,22% |
2 |
TVN |
329 501 |
11,60% |
342 285 |
12,25% |
3 |
TVP2 |
221 915 |
7,81% |
223 770 |
8,01% |
4 |
TVP1 |
245 726 |
8,65% |
220 103 |
7,88% |
5 |
TV PULS |
121 165 |
4,26% |
111 379 |
3,99% |
6 |
TVN7 |
87 752 |
3,09% |
93 718 |
3,35% |
7 |
TV4 |
100 441 |
3,53% |
93 402 |
3,34% |
8 |
TVN24 |
69 193 |
2,44% |
66 950 |
2,40% |
9 |
Puls 2 |
56 694 |
2,00% |
61 219 |
2,19% |
10 |
TV6 |
42 444 |
1,49% |
48 396 |
1,73% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
42 146 |
1,48% |
45 323 |
1,62% |
12 |
Polsat2 |
38 452 |
1,35% |
44 269 |
1,58% |
13 |
TVP INFO |
36 970 |
1,30% |
40 232 |
1,44% |
14 |
TVP Seriale |
38 401 |
1,35% |
40 076 |
1,43% |
15 |
Polo TV |
32 554 |
1,15% |
34 594 |
1,24% |
16 |
Eska TV |
33 720 |
1,19% |
29 119 |
1,04% |
17 |
Stopklatka |
26 765 |
0,94% |
28 312 |
1,01% |
18 |
TVP Rozrywka |
27 931 |
0,98% |
26 661 |
0,95% |
19 |
Polsat News |
21 252 |
0,75% |
24 763 |
0,89% |
20 |
ATM Rozrywka |
22 253 |
0,78% |
23 949 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami. Udany tydzień TVP Info, TVN24 i Polsatu News