"M jak miłość", "The Voice Senior" i skoki najdroższe w styczniowym cenniku TVP
W opublikowanej przez Biuro Reklamy TVP ofercie handlowej na styczeń 2021 roku najdrożej kosztują spoty emitowane w blokach reklamowych przy serialu "M jak miłość", rozrywkowym programie "The Voice Senior" w TVP2. Kosztują ok. 70 tys.zł.
Na 70,8 tys.zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto, bez rabatów, dla spotów 30-sek) wyceniono reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
Nieznacznie mniej, bo tys. zł trzeba zapłacić za spot przy programie "The Voice Senior" emitowanym w telewizyjne Dwójce w sobotnie wieczory. Program startuje z początkiem stycznia 2021 roku.
Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku przy "Barwach szczęścia" zapłacą 41,9 tys.zł, przy "Na dobre i na złe" - 39,9 tys. zł, przy "Na sygnale" - 23,5 tys. zł, a przy serialu "O mnie się nie martw" - 17,9 tys. zł.
W TVP1 najwięcej kosztuje reklama przy transmisjach z zawodów w skokach narciarskich - maksymalna cena wynosi 59,9 tys.zł.
44,6 tys.zł trzeba zapłacić za spot przy niedzielnej prognozie pogody. Stawka dla emisji w dni powszednie wynosi natomiast maks. 40 tys. zł. Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 22,2 tys. zł w niedziele i 24,7 tys. zł w dni robocze
44 tys. zł za reklamę przy filmie "Zenek"
1 stycznia o godz. 20.15 TVP1 pokaże film "Zenek" - reklamę przy nim wyceniono na 44 tys. zł.
Od stycznia telewizyjna Jedynka będzie pokazywać w niedzielne wieczory serial "Osiecka" i program "Sanatorium miłości". Spot przy pierwszej produkcji kosztuje 36,5 tys. zł, a przy drugiej - 38,5 tys.zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwszy z głównych brokerów telewizyjnych przedstawiło ofertę handlową na styczeń 2021 roku.
Według danych Nielsen Audience Measurement w listopadzie br. TVP1 miało 9,89 proc. udziału w rynku oglądalności (2,5 proc. mniej niż rok wcześniej) i było liderem rynku telewizyjnego, a TVP2 - 7,75 proc. (po spadku o 5,3 proc. rok do roku).
W pierwszej połowie br. Telewizja Polska zanotowała aż 936,5 mln zł zysku netto, głównie dzięki 1,8 mld zł z abonamentu i rekompensaty abonamentowej. Natomiast przychody reklamowe nadawcy zmalały rok do roku o 21 proc.
Dołącz do dyskusji: "M jak miłość", "The Voice Senior" i skoki najdroższe w styczniowym cenniku TVP