0,15 proc. udziału w rynku TVP Kobieta, 0,38 proc. w DVB-T. Hitem „Velvet”
Nowy kanał TVP Kobieta po ponad trzech miesiącach nadawania ogląda średnio 9,4 tys. widzów, co daje stacji 0,15 proc. udziału w rynku w 4+ i 0,38 proc. w DVB-T. Największą widownię w stacji zgromadził jeden z odcinków serialu „Velvet” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
TVP Kobieta to nowy kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Stacja rozpoczęła nadawanie w poniedziałek, 8 marca o godz. 5.30.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia minutowa widownia TVP Kobieta od startu do 23 czerwca 2021 roku wyniosła 9,4 tys. osób. Przełożyło się to na 0,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,11 proc. w grupie od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Spośród poszczególnych dni stacja TVP Kobieta najchętniej oglądana była 4 kwietnia br. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 20,2 tys. osób w 4+ (0,26 proc. udziału w 4+).
Wśród widzów oglądających naziemną telewizję cyfrową średni udział TVP Kobieta wyniósł 0,38 proc., a w grupie widzów odbierających telewizję kablowo-satelitarną - 0,04 proc.
Serial „Velvet” hitem
W rankingu dziesięciu najchętniej oglądanych pozycji programowych w okresie od 8 marca do 23 czerwca br. pierwsze miejsce zajął jeden z odcinków hiszpańskiego kostiumowego serialu „Velvet”, który 19 marca o 20.30 śledziło średnio 81,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,56 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął film „Ugotowany” (80,8 tys. widzów; 0,75 proc. udziału), a podium uzupełnia ponownie „Velvet” (79,4 tys. widzów; 0,56 proc. udziału).
Aż sześć pozycji w top 10 to emisje „Velvet”.
Na ramówkę TVP Kobieta składają się zarówno produkcje własne, jak i formaty zagraniczne, a także filmy i seriale. Widzowie w ofercie stacji znajdą programy lifestylowe dotyczące mody, urody, pielęgnacji, urządzania wnętrz, kulinarne, podróżnicze, poranne treningi z TVP Kobieta, ale także dokumenty, czy reportaże dotyczące kwestii społecznych.
Wśród autorskich programów TVP Kobieta już emituje, lub będzie nadawać w najbliższych miesiącach takie programy, jak m.in. „Kobiety w drodze” - wywiady prowadzone przez Martę Manowską, „Kobieta w biznesie” - cykl Agaty Konarskiej o problemach współczesnych kobiet w biznesie, „Ulepieni z pasji” Miłki Raulin, „Podróże małej i dużej” Moniki Witkowskiej, kulinarny cykl „Pięknie przyprawiona” Agnieszki Mielczarek i ogrodniczy program „Kwiaty na warsztat” Joanny Lewandowskiej, a także programy m.in. Idy Nowakowskiej, Małgorzaty Tomaszewskiej i Ewy Minge.
Według pierwotnych założeń jedną z ambasadorek nowej stacji miała być Marzena Rogalska, ale dziennikarka w trybie nagłym zakończyła współpracę z Telewizja Polską.
Kanał TVP Kobieta nadawany jest w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) na multipleksie ósmym (MUX-8), zastępując tym samym program TVP Rozrywka, a także w ramach emisji testowej nowego standardu nadawania DVB-T2/HEVC, prowadzonej obecnie z nadajników zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku. W drugiej połowie roku testy standardu DVB-T2/HEVC obejmą zasięgiem cały kraj.
Dołącz do dyskusji: 0,15 proc. udziału w rynku TVP Kobieta, 0,38 proc. w DVB-T. Hitem „Velvet”