TVN Turbo zmienia logo i oprawę graficzną
Telewizja TVN Turbo w sobotę 3 października wprowadzi nową oprawę graficzną oraz logo. - Zmiana logotypu i oprawy graficznej stacji związana jest z odświeżeniem jej wizerunku oraz ze zmianami programowymi w kierunku nowoczesnej telewizji dla mężczyzn - mówi szef kanału Paweł Jordan.
Stacja TVN Turbo, w przeszłości poświęcona wyłącznie motoryzacji, w ciągu roku wprowadziła na antenę seriale dokumentalne i fabularne oraz programy typu reality-show i rozrywkowe. W ramówce znalazły się m.in. program "Gadżet" prezentujący nowinki technologiczne, talk-show "Wieczór Kawalerski" Wojtka Jagielskiego, program piłkarski "Między meczami - kluby Ekstraklasy" czy serial dokumentalny "Okrutny świat gangów".
Nowe logo stacji nie zawiera płomieni oraz kółka, które oddawały dotychczas stricte motoryzacyjny charakter kanału. Zmieniony logotyp jest wpisany w prostokąt i ma lekko pochylone litery. - Łatwo dostrzec, że nowe logo nawiązuje do typu liternictwa stosowanego w świecie motoryzacji - to jasny sygnał dla motoryzacyjnych fanów, że w TVN Turbo zawsze znajdą oni wiele dobrych programów dla siebie - podkreśla Jordan.
Autorem oprawy graficznej stacji jest dział autopromocji Grupy TVN.
Dołącz do dyskusji: TVN Turbo zmienia logo i oprawę graficzną