TVN Style, Polsat Play i TVN Turbo najchętniej oglądanymi stacjami lifestylowymi w lipcu
W lipcu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu 2017 roku wyniósł 0,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lipca 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 1,32 proc.
Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,02 proc. i wyniósł 0,53 proc.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,52 proc., zajęło TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 10,64 proc.
Czwarte miejsce ex aequo należało do dwóch stacji: nadającego od stycznia br. HGTV oraz Polsatu Cafe, których udział w lipcu br. wyniósł po 0,42 proc. Wynik tej pierwszej w porównaniu do lipca ub.r. zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bo o 320 proc. (względem TVN Meteo Active), a drugiej - zmalał o 2,33 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 57,14 proc. do 0,03 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w lipcu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,15 proc., po wzroście o 4,55 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,93 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 19,23 proc.
Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 9,72 proc. do 0,65 proc. udziału.
Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z lipca ub.r. zwiększył się o 533,33 proc. do 0,57 proc.).
Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 50 proc. do 0,03 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style, Polsat Play i TVN Turbo najchętniej oglądanymi stacjami lifestylowymi w lipcu