SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style na czele stacji lifestylowych. TLC wyprzedziło Polsat Cafe

W marcu 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Domo+, z kolei najwięcej straciła Kuchnia+.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu br. wyniósł 0,68 proc., po wzroście względem marca 2014 roku o 6,25 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 10,20 proc. i wyniósł 0,54 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,49 proc., po wzroście o 8,89 proc.

Tuż za podium znalazł się kanał TLC, który w marcu ub.r. był piąty. Jego udział poszedł do góry o 18,75 proc. i wyniósł 0,38 proc. Zaś na piątą lokatę z czwartej spadł Polsat Cafe (0,34 proc. udziału; bez zmian).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44,44 proc., pochwalić się mógł kanał Domo+. Jego średni udział w marcu 2015 roku wyniósł 0,13 proc., a stacja ta awansowała z miejsca siódmego na szóste.

Z kolei na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 25 proc. do poziomu 0,09 proc.

Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

marzec

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,64%

0,68%

Polsat Play

0,49%

0,54%

TVN Turbo

0,45%

0,49%

TLC

0,32%

0,38%

Polsat Cafe

0,34%

0,34%

Domo+

0,09%

0,13%

kuchnia+

0,12%

0,09%

Polsat Food

0,05%

0,06%

BBC Lifestyle

0,05%

0,06%

Lifetime

-

0,01%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w marcu br. zwiększył się tutaj o 10,23 proc. i wyniósł 0,97 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,74 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 5,71 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział zmalał o 1,59 proc. i wyniósł 0,62 proc.

Największy wzrost w tej grupie, wynoszący aż 62,50 proc., zanotował także kanał Domo+, który osiągnął 0,13 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (28,57 proc. do 0,10 proc.) straciła Kuchnia+.

Wirtualnemedia.pl

16-49

marzec

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,88%

0,97%

TVN Turbo

0,70%

0,74%

Polsat Play

0,63%

0,62%

TLC

0,41%

0,57%

Polsat Cafe

0,37%

0,39%

Domo+

0,08%

0,13%

kuchnia+

0,14%

0,10%

BBC Lifestyle

0,08%

0,08%

Polsat Food

0,08%

0,06%

Lifetime

-

0,02%

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych. TLC wyprzedziło Polsat Cafe

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ex
Szkoda ze w tym zestawieniu nie ma stacji DVB-T. Mamy badzieje ze po konkursie na MUX 8 sie to zmieni :)
odpowiedź
User
głupia TV
TVN Turbo jest moim zdaniem najlepsze - bardzo dużo fajnych programów, które zainteresują niestety tylko osoby zainteresowane w jakimś stopniu motoryzacją. Szkoda że tak mało osób ogląda TVN Turbo, ale też kto dzisiaj ma czas... Słabo wypadają Domo+, kuchnia+ - czyli jedne z dwóch stacji od Canal+ - i zawsze znikoma oglądalność - słabe są te stacje, nic szczególnego - nie lubię też za bardzo Canal+ (...) stacje tematyczne Polsatu - też nic szczególnego, po prostu beznadzieja w wykonaniu Polszamtu plus reklamy, reklamy, reklamy (...) stacja TLC - beznadziejna stacja, tym bardziej że należy chyba do właściciela równie beznadziejnej totalnie stacji Discovery Channel - zatem same śmieci programowe...
odpowiedź
User
Kris
STYLE - Tak trzymać
odpowiedź