TVN Style na czele stacji lifestylowych. TLC wyprzedziło Polsat Cafe
W marcu 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Domo+, z kolei najwięcej straciła Kuchnia+.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu br. wyniósł 0,68 proc., po wzroście względem marca 2014 roku o 6,25 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 10,20 proc. i wyniósł 0,54 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,49 proc., po wzroście o 8,89 proc.
Tuż za podium znalazł się kanał TLC, który w marcu ub.r. był piąty. Jego udział poszedł do góry o 18,75 proc. i wyniósł 0,38 proc. Zaś na piątą lokatę z czwartej spadł Polsat Cafe (0,34 proc. udziału; bez zmian).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44,44 proc., pochwalić się mógł kanał Domo+. Jego średni udział w marcu 2015 roku wyniósł 0,13 proc., a stacja ta awansowała z miejsca siódmego na szóste.
Z kolei na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 25 proc. do poziomu 0,09 proc.
Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
marzec | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,64% | 0,68% |
Polsat Play | 0,49% | 0,54% |
TVN Turbo | 0,45% | 0,49% |
TLC | 0,32% | 0,38% |
Polsat Cafe | 0,34% | 0,34% |
Domo+ | 0,09% | 0,13% |
kuchnia+ | 0,12% | 0,09% |
Polsat Food | 0,05% | 0,06% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,06% |
Lifetime | - | 0,01% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w marcu br. zwiększył się tutaj o 10,23 proc. i wyniósł 0,97 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,74 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 5,71 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział zmalał o 1,59 proc. i wyniósł 0,62 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący aż 62,50 proc., zanotował także kanał Domo+, który osiągnął 0,13 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (28,57 proc. do 0,10 proc.) straciła Kuchnia+.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
marzec | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,88% | 0,97% |
TVN Turbo | 0,70% | 0,74% |
Polsat Play | 0,63% | 0,62% |
TLC | 0,41% | 0,57% |
Polsat Cafe | 0,37% | 0,39% |
Domo+ | 0,08% | 0,13% |
kuchnia+ | 0,14% | 0,10% |
BBC Lifestyle | 0,08% | 0,08% |
Polsat Food | 0,08% | 0,06% |
Lifetime | - | 0,02% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych. TLC wyprzedziło Polsat Cafe