TVN Style liderem stacji lifestylowych w 2014 roku. Polsat Food sporo zyskał
W 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał TVN Style. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły Polsat Food i Domo+. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział będącego liderem kanału TVN Style w 2014 roku wyniósł 0,71 proc., po spadku względem 2013 roku o 6,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 14 proc. i wyniósł 0,57 proc. W 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Trzeci był kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,52 proc. (bez zmian w porównaniu do poprzedniego roku, ale wówczas kanał zajmował drugie miejsce).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 60 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w ub.r. wyniósł 0,08 proc., a stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na ósme.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się praktycznie o 100 proc. do poziomu 0,00 proc. Kanał w marcu br. zakończy nadawanie, przekształcając się w stację filmową Paramount HD (więcej na ten temat).
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
2013 |
2014 |
|
SHR % |
SHR % |
|
TVN Style |
0,76% |
0,71% |
Polsat Play |
0,50% |
0,57% |
TVN Turbo |
0,52% |
0,52% |
Polsat Cafe |
0,31% |
0,35% |
TLC |
0,37% |
0,32% |
Domo+ |
0,09% |
0,11% |
kuchnia+ |
0,13% |
0,10% |
Polsat Food |
0,05% |
0,08% |
BBC Lifestyle |
0,06% |
0,05% |
Viacom Blink |
0,01% |
0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zmniejszył się tutaj o 5,05 proc. i wyniósł 0,94 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,85 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 10,39 proc.
Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play (0,70 proc.; do góry o 14,75 proc. - najbardziej w zestawieniu).
Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 100 proc. W praktyce średni dobowy udział tej stacji wyniósł 0,00 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|
2013 |
2014 |
|
SHR % |
SHR % |
|
TVN Style |
0,99% |
0,94% |
TVN Turbo |
0,77% |
0,85% |
Polsat Play |
0,61% |
0,70% |
TLC |
0,54% |
0,44% |
Polsat Cafe |
0,37% |
0,38% |
kuchnia+ |
0,11% |
0,10% |
Polsat Food |
0,09% |
0,09% |
Domo+ |
0,10% |
0,08% |
BBC Lifestyle |
0,10% |
0,07% |
Viacom Blink |
0,01% |
0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych w 2014 roku. Polsat Food sporo zyskał